Ingang accommodatie

Beoordelingen van SH Valencia Palace Hotel

5 out of 5
SH Valencia Palace Hotel
Avenida Paseo De La Alameda 32, Valencia, Valencia

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 582 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 306 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 1003 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Joost Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi schoon hotel. Goede service, prima locatie en vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van calidad op 20 mei 2024
ontzettend bedankt !!

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van calidad op 5 mrt 2024
Thank you very much!

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van calidad op 5 mrt 2024
Thank you very much!

10/10 – Uitstekend

Aldegonda Elisabeth Johanna Theresia van de

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een fijn hotel, alles was prima fijne bedden fijne badkamer Top
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van calidad op 16 jan 2024
Thank you very much

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Booking department op 14 dec 2023
Thank you so much for your great evaluation Mr. Kerkstoel.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Gehan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Booking department op 14 dec 2023
Than you so much for your great evaluationKind regards.

8/10 – Goed

Yolande

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accomodatie
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Booking department op 3 nov 2023
Good morning Mrs. Telen,Thank you so much for your great evaluation of our establishment.Kind regards.

8/10 – Goed

ilse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Booking department op 20 okt 2023
Good morning Mrs. Ilse,Thank you so much for your great evaluation.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Roy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Booking department op 23 okt 2023
Thank you so much Mr. Van Vugt for your great evaluation.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Cornelia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, goede service, heel goed ontbijt iets te ver van het oude centrum om te lopen
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Quality department op 27 okt 2023
Thank you very much!

8/10 – Goed

Remy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel en uitstekend gelegen in Valencia. Personeel is professioneel en volgens het boekje. Keurig zwembad en leuke rooftop bar. De kamer was heerlijk groot . Het is wel een vijf sterren hotel waardoor mijn beoordeling wel kritisch is . Wat kleine onvolkomenheden over de staat van de accommodatie: Kitrand bij de douche was bovenaan beschimmeld. Bij de deurklink van de badkamer waren de schroeven los De cardreader van de voordeur zat ook losjes erop.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Quality department op 17 aug 2023
Dear RemyThank you for taking the time to let us know about your stay. We are revising everything you are telling us to make sure we take accion on the mather as the top quality that caracterized us is our principle goal. We hope to have the opportunity to have you back soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Sigrid Maria den

Mooi en schoon hotel. Prima ligging tussen strand en stad. Mooi te doen met de fiets. Prima personeel, vriendelijk. Wij komen weer’
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 27 jun 2023
Good morning Mrs. Den Ouden,Thank you so much for your great words that make our work very rewarding.See you soonKind regards

8/10 – Goed

Wim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
⁶star
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 21 jun 2023
Thank you so much for your great evaluation.kind regards.

10/10 – Uitstekend

Johanna Maria Catharina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben een heerlijk verblijf gehad! Heel goed hotel! Zeer vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 19 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw woorden die ons werk zo lonend maken.Al het beste

10/10 – Uitstekend

Sebastiaan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice rooms and overall atmosphere in the hotel. Staff was friendly as well.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 23 mei 2023
Thank so much for your great words and evaluation Mr. Van de Voort.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Johanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Op loopafstand van centrum. Busstations vlakbij. Een aanrader!
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 18 apr 2023
Good morning Mrs. Johanna,Thank you so much for your great evaluation.Kind regards.

8/10 – Goed

Laura

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really missed some tissues in the room. We were out of body lotion for two days, we placed the empty container in full view, but housekeeping didn't refill it. Some days housekeeping replaced the towels when we didn't ask for it (ecology). Staff was very friendly and helpfull. Housekeeping friendly in the corridor. Very good breakfast!
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Quality department op 11 apr 2023
Dear LauraFirst let me thank you for choosing SH Valencia Palace his stay in Valencia, as well as the time dedicated to write their opinions about your stay at the hotel, we take note of all comments to improve and We hope to have again with his presence soon. Sincerely

8/10 – Goed

Ed

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 16 feb 2023
Good morning,Thank you so much for your great evaluation.Kind regards.

8/10 – Goed

JEAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Not suitable for buisness travelers
Its really annoying when you book a hotel because of the pool and then it can only be accesed after 9am, where obviously a business traveller is already at work ! Also the hotel restaurant serves very bad quality of food... The management is willing and riendly though, maybe they will do better in the future (?)
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 27 jan 2023
Good morning Mr. Vermeersch,Thank you for your great evaluation.We are very sorry for the inconveniences. We are looking forward to see you again and have the opportunity to live up to your expectations in all places of our Hotel.Sincerely

10/10 – Uitstekend

Leslie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, vriendelijk personeel, mooie kamers en zeer goed ontbijt
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 4 nov 2022
Thank you so much for your great evaluation.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Renzo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk ruim hotel op echt een top locatie. Het zwembad is niet groot maar wel erg prettig. De kamers zijn ruim en schoon. Een echte aanrader!
8 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Quality department op 13 sep 2022
erg bedankt

10/10 – Uitstekend

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, vriendelijk, netjes en schoon
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 22 aug 2022
Thank you so much for your great evaluation.Kind regards.

8/10 – Goed

JGAM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 10 aug 2022
Thank you fpor your great evaluation Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Donny

3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Quality department op 6 mrt 2023
Thank you very much!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 21 jun 2022
Good afternoon , Thank your for your great valoration. Kind regards

4/10 – Matig

George

Negatief: Netheid
Geen 5 sterren waard , maximum 3,5 ster
Badkamers en in de kamer haren van de vorige klanten/ restaurant was op reservatie en maximum 26 plaatsen / Japans restaurant zondag gesloten / massage ok / sauna ok jacuzzi blikken bak en koud water / zwembad op het dak waren maximum 10 lig bedden en 6 stoelen / savonds geen buffet / is ZEKER GEEN 5 sterren waard Maximum 3,5 ster Nooit meer terug zelfs niet gratis
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Expirience department op 14 jun 2022
Dear Guest First let me thank you for choosing SH Valencia Palace his stay in Valencia, as well as the time dedicated to write their opinions about your stay at the hotel. We are very sorry for the inconveniences, your opinion is very important to us. We are looking forward to see you again and have the opportunity to live up to your expectations in all places of our Hotel. Sincerely

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging aan het park super, harde matrassen
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 13 jun 2022
Thank you for your great evaluation. Kind regards

6/10 – Redelijk

Jordy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een verzorgd hotel, echter de locatie is toch wel redelijk verder op loopafstand. En het personeel was niet echt service gericht. Extra water op kamer niet gekregen en vriendelijkheid niet altijd aanwezig. Niet de service voor een vier plus sterren hotel.
4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Guest Expirience department op 24 mrt 2022
Het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Geef ons alstublieft nog een kans. Hartelijk dank en vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Thessa

4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Guest Expirience department op 28 mei 2022
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Manav

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Guest Expirience department op 29 okt 2021
Thank you very much!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf gehad, zeer mooi hotel. Kamers zijn ruim en proper met een goed team. Echter 4 kamers geboekt met zelfde eigenschappen, terwijl ik kamer veel kleiner was dan de anderen. Ook was de kwaliteit van het ontbijt niet zo goed. Ecologisch is het mogelijk om het blokje zeep te herbruiken in plaats van iedere dag alle zeepjes ter vervangen.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 18 okt 2021
We are sorry that your room has not been of the same characteristics as that of your colleagues. We take note of your suggestions in order to improve day by day in the comfort of our clients. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Wendy Sylvia Paola van der

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk rustig en goed gelegen hotel. Fijne extra’s zoals een bidet, infra rode lamp, en Rituals producten in de badkamer. Uitgebreid en goed ontbijt.
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 18 okt 2021
Thanks for your good valoration and for stay in our establishment in your visit Valencia. Kind regards.

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel! 5 sterren? Nee
Voor een nachtje verbleven en dat is goed bevallen. Is het echt 5 sterren? daar vind ik de kamer te oubollig voor. En zomaar het terras sluiten voor een evenement vind ik ook wat jammer. Bed en de kamer is verder goed. ruime kamer en badkamer. Locatie vind ik het beste van Valencia. verblijf eigenlijk altijd in deze hoek. Vlakbij het park en de stad. Heerlijke stad!
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 16 sep 2021
Thanks for your valoration. We hope you will stay in our hotel in your next trip in Valencia. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
Zeer goed hotel op een centrale locatie!
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Expirience department op 26 aug 2021
Thank you very much!

10/10 – Uitstekend

VSA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamers, goede ligging
Fijn hotel! Service niet optimaal voor 5 sterren
4 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Valerie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Super kamers, service ok, top ligging
Locatie was fijn, dichtbij russafa en parking direct bij hotel. Ze zouden iets meer voor de gasten kunnen doen qua service voor een 5 sterren hotel. Personeel liet veel aan ons over. Zwembad was niet schoon en niet top. Hele fijne bedden en nette badkamer. Fijne grote kamer.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Nette, schone kamer. Ontbrekende kussens werden snel nageleverd. Lekkend water bij plafond badkamer na gebruik douche/bad bij bovenburen. Ontvangst kan beter. Groep ongeïnteresseerde heren aan de balie. Ontvingen weinig of verkeerde informatie. Ze hadden er duidelijk geen zin in. Tip: een paar enthousiaste dames inzetten!
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van calidad op 5 mrt 2020
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Kommentare zu teilen. Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi en net hotel, met een service die je tegenwoordig helaas nog maar vind. Schone, ruime kamers, veel facilteiten en zeer centraal gelegen. Echt een aanrader
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van calidad op 28 feb 2020
Thank you very much!

8/10 – Goed

Tristen, Valkenswaard

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Het was leuk in Valencia. Goed hotel, maar een beetje weinig persoonlijke service.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van XIMO GONZALEZ BLASCO op 30 jan 2020
Thank you very much for your assessment. Kind regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sfeervol hotel met mooie, ruime kamers. Gastvrij ontvangst en een uitgebreid ontbijt.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van calidad op 21 nov 2019
heel erg bedankt

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima.. airco kon beter. Superaardig personeel en chique hotel
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van calidad op 11 nov 2019
thank you very much!

8/10 – Goed

Monique

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging om de stad lopend te bezoeken. Fijne grote kamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van calidad op 21 nov 2019
heel erg bedankt voor alles

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig en fris hotel. Van vele gemakken voorzien. We hadden een kamer die niet heel groot was. Jammer dat er geen balkon was. Elke ochtebd fantastisch ontbijt gehad, maar de ruimte was te steriel en ongezellig. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van calidad op 4 nov 2019
thank you very much!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer hulpvaardig personeel. Zwembad stelt niet zo veel voor. Nette kamers.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van calidad op 20 okt 2019
Vielen Dank

10/10 – Uitstekend

NoS, Velp

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gelegen op loopafstand van het centrum en de Calatrava gebouwen aan de andere kant. Pal aan de lege bedding van de Turia wat nu een park is. Een uitstekende ruime kamen en badkamer, van alle gemakken voorzien (badjas, slippers etc.). Zwembad op d bovenste verdieping, Zeer voortreffelijk ontbijt. Kortom dit is het beste hotel wat we ooit hebben gehad. Zijn (wel wat dure) prijs waard.
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van calidad op 17 okt 2019
Vielen Dank!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van calidad op 30 sep 2019
Thank you!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Bedden waren matig. Verder prima hotel met goede service
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van calidad op 30 sep 2019
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van calidad op 23 sep 2019
Thank you!!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel op een prima locatie. Vriendelijk personeel, een zeer goed ontbijtbuffet en een zwembad op dak. Bushaltes om de hoek en metro dichtbij.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van calidad op 2 okt 2019
Bedankt voor het kiezen van ons en voor uw positieve opmerkingen!