Vergaderruimte

Beoordelingen van Leonardo Royal Hotel Ulm

Leonardo Royal Hotel Ulm
Moerikestrasse 17, Ulm, BW

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 250 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 171 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 455 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 455 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Miechel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieuw hotel in zeer goede staat, super goed ontbijt
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 9 nov 2023
Hallo Pieter,danke für Ihre positive Bewertung und Ihren Aufenthalt bei uns.Wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat und hoffen, auch das nächste Mal wieder Ihr Gastgeber in München sein zu dürfen.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Arnand

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn Hotel, dichtbij het centrum. Mogelijkheid om koffie te maken op de kamer. Gratis flesje water bij aankomst. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Er wordt volop gebouwd bij het Hotel en dat maakt een rommelige indruk, maar dat kan niet anders met zulke bouwactiviteiten. Geen last van lawaai, goede bedden.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 10 sep 2023
Dear Armand,thank you very much for your visit and your feedback here for us.We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you again in the future.Best regards

10/10 – Uitstekend

Sjef

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coodinator op 22 aug 2023
Hallo Sjef,danke für Ihre tolle Bewertung und Ihren Aufenthalt bei uns.Wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat und hoffen, auch das nächste Mal wieder Ihr Gastgeber in Ulm sein zu dürfen.Herzliche Grüße

6/10 – Redelijk

wilhelmus maria

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 31 jul 2023
Hallo wilhelmus maria,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und uns hier bewerten.Wir freuen uns über Ihre Einschätzungen und falls es Hinweise auf Verbesserungen gibt, sind wir sehr dankbar dafür.Hier sind wir auf die konkreten Rückmeldungen unserer Gäste angewiesen.Bitte besuchen Sie uns dennoch erneut in der Zukunft, wir freuen uns auf Sie. Herzliche Grüße

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 19 jul 2023
Lieber Eric,danke für Ihr persönliches Feedback an dieser Stelle.Schön zu sehen, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und mit all unseren Serviceleistungen zufrieden waren. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen in Ulm.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

eko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 21 mrt 2023
Dear eko, Thank you for your fantastic review of our hotel. We appreciate it very much and would be delighted to welcome you back again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Sharon

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne lobby met veel zitgelegenheid. Gezellig opgesteld en prettig bedienend personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 5 sep 2022
Dear Sharon, Thank you for your great review of our hotel. We are very happy that you felt comfortable with your stay and also that you were satisfied with our service.Thank you for your praise to our team. We are looking forward to being your host again.Best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor een overnachting
Mooi hotel, prima kamer. Fijn dat er airco was, net als een minikoelkast. Ontbijt was niet bijzonder maar prima om de dag mee te starten. Enige aandachtspunt is dat er flink gebouwd wordt om het hotel. Wellicht kan dit overlast geven, maar daar kan het hotel verder niets aan doen natuurlijk.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Cluster Guest Relation Manager op 10 aug 2022
Dear Guest, Thank you for your great review and your positive mention of the room amenities and breakfast. We are glad you enjoyed it and hope you were able to explore much of Ulm. See you next time and best regards - Melanie Brandenburger / Cluster Guest Relation Manager

8/10 – Goed

Marc

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Ronald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Prima hotel, vlakbij het centrum van Ulm. Mooie kamer en een lekker ontbijt de volgende ochtend. Beetje jammer dat je € 15 moeg bijbetalen voor het parkeren in de garage.
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Jennifer Mersch op 12 jul 2021
Lieber Erik, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt mitzuteilen. Es hat mich und insbesondere das Team sehr gefreut zu erfahren, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und wir zu einem gelungenen Aufenthalt in Ulm beitragen konnten. Für uns ist es sehr wichtig, dass sich unsere Gäste stets willkommen, gut umsorgt und wohl fühlen. Ihr Feedback ist ein tolles Lob und eine große Motivation für uns alle und zeigt uns, dass wir auf dem richtigen Weg sind unser Ziel zu erreichen: die Zufriedenheit unserer Gäste! Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen und wünschen Ihnen alles Gute. Herzliche Grüße Jennifer Mersch; Front Office Shiftleader

10/10 – Uitstekend

Kristin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader!
Alhoewel een zakenhotel toch zeer mooi en knus ingericht. Mooie kamers, heerlijk ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. In het nieuwe gedeelte van Ulm gelegen aan de ring.iets buiten het winkelcentrum gelegen. Het hotel is ook van een ondergrondse parking voorzien. Een echte aanrader!
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Nikki

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk trendy hotel
Dit hotel was een tussenstop voor ons onderweg naar de Oostenrijkse Alpen. We hebben 's avonds om 22 u nog lekker kunnen eten. Er is een heel gezellige bar en lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 16 mrt 2020
Dear Nikki, thank you for your stopover in our hotel and for taking the time for a feedback. We are pleased to read that you were satisfied with our performances and we hope we can welcome you soon again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

wim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieuw hotel hartje Ulm
Nieuw hotel, even buiten het centrum. Net en behulpzaam personeel. Nette kamers, wel even vervelend dat er een grote bouwput in de buurt is
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 20 feb 2020
Dear Wim, thank you very much for your visit and your estimations about it. We are pleased to read that you were satisfied with our inhouse performances and we hope we can welcome you, despite your impression about the actual surrounding, again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Comfortable hotel, prettige ruimte kamer met erg fijne douche. Omgeving van het hotel ik helaas verpauperd. Restaurants op minimaal 15 min lopen langs drukke weg
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 21 jan 2020
Dear anonymous guest, thank you for your visit and your estimations about it. We are pleased to see your valuations about our inhouse performances and hope we can welcome you, despite your impression about the location, again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 – Goed

G.V., Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
New hotel, very friendly staff, parking garage available.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 26 nov 2019
Dear G.V., thank you for being our guest and for taking the time for a feedback. We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you soon again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern hotel met goede bereikbaarheid van binnenstad en ontsluiting naar snelweg. Uitstekend ontbijt en correcte service
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 26 nov 2019
Dear anonymous guest, thank you for your visit and your feedback for us. Gladly we read that you were satisfied with our location, the facilities and services. Please visit us again in the future, we are looking forward to it. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel heel goed, erg schoon en netjes, goed ontbijt, fijn dat er een garage is
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 26 nov 2019
Dear anonymous guest, thank you for your visit and your feedback here for us. We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you soon again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek was dat er in Ulm net een festival was met veel muziek waar we niet zo van hielden dus van een bezichtiging van de stad is niets gekomen. Daardoor hebben we wel besloten om in het restaurant van het hotel te eten; en dat is yitstekend bevallen
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

sonia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We keren terug enkel voor de overnachting, tip top
Hotel mooi, kamer goed en gezellige bar. Avondmaal niet helemaal ons ding... Ontbijt te duur😩 Idem de Parking in het hotel veel te duur... er is gratis parking een beetje verderop‼️
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 18 apr 2019
Dear Sonia, thank you very much for your visit and your feedback here for us. We are pleased to read that you were satisfied with our facilities and regret nevertheless your impression about our price for the breakfast. The price results from our large variety of high quality products. Maybe we are able to welcome you still again in the future? We are looking forward to it. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 – Goed

Ceciia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel voor een nacht op weg naar wintersport. Je kan je auto opladen als deze vrij zijn maar is peperduur. 50 cent per kwu. Echt afzetterij!
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Ulrike Bödcher/ Reputation Manager op 5 mrt 2019
Dear Ciciia, thank you very much for your visit and your feedback for us. We are pleased to read that our hotel was good located for your needs. We regret that you did not agree with our service option to charge electronic cars. We ask for your understanding that we are not able to offer comparable fees as professional stations as example. Maybe we can still welcome you again in the future? We are looking forward to it. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen in Ulm en toch vlakbij de uitvalswegen. Netjes en nieuw. Prima voor een doorreis-nachtje.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Guest Relation Manager op 10 jan 2019
Dear Guest, Thank you for your positive feedback on Expedia. We are very pleased that you felt comfortable with us and we hope we can welcome you back soon. Best regards - Melanie Brandenburger / Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

ahmed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Hans-Joachim

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer und Frühstück hervorragend Keine Restauration Kein Bar Betrieb Abends keine Rezeption
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Mona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neu errichtetes Hotel mit guter Ausstattung. Sehr einladender Lobbybereich und schneller Check-In. Saunabereich war auch ganz nett. Die Glasschiebetür zum Bad ist sicherlich verbaut worden um Platz zu sparen, jedoch hört man dadurch leider alles aus dem Bad. Insbesondere die Geräusche aus der Lüftung (auch nachts) waren störend. Die Umgebung ist wenig ansehnlich, eine einzige Baustelle und es ist kaum etwas geboten. Man ist jedoch in gut 10 Minuten zu Fuß in der Innenstadt 👍
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Ulf

Positief: Netheid
Zu warm, Klimaanlage funktioniert nicht, am Frühstücksbuffet steht der Sammelbegälter für Essensreste direkt hinter den Getränken des Buffets , durch Baustellen rund herum kaum Zufahrtsmöglichkeitwn
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 30 apr 2024
Hallo Ulf,danke für Ihren Besuch und Ihrem persönlichem Feedback.Wir bedauern, dass wir Ihre vollste Zufriedenheit nicht erreichen konnten und nehmen Ihre Kritikpunkte sehr ernst.Bitte besuchen Sie uns dennoch erneut in der Zukunft, wir freuen uns auf Sie.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toller Service, gepflegte und saubere Zimmer. Kaffeemaschine und Mineralwasser kostenlos und wurden nachgefüllt.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 30 apr 2024
Lieber Michael,danke für Ihre positive Bewertung und Ihren Aufenthalt bei uns.Wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat und hoffen, auch das nächste Mal wieder Ihr Gastgeber in Ulm sein zu dürfen.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Zimmer, super Frühstücksbuffet
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 30 apr 2024
Hallo Andreas,danke für Ihre positive Rückmeldung.Schön zu sehen, dass Sie Ihren Aufenthalt in vollen Zügen genossen haben und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen in Ulm.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Susanne Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr modern und sauber. Trotz Baustelle im Rücken und Bundesstraße vor den Fenstern konnte ich hervorragend schlafen danke richtig gut gedämmter Fenster.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 30 apr 2024
Hallo Susanne Barbara,herzlichen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback an dieser Stelle.Gern lesen wir, dass Sie mit unserem Gesamtpaket zufrieden waren und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Jongyoul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
독일의 전형적인 호텔입니다 물자를 아끼고.. 식사는 좋네요 일반적인 아침 뷔페이고 아쉬움리 없어요 고급 호텔의 그것을 바라시면 안되요
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Daniela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 25 jan 2024
Liebe Daniela,danke für Ihre positive Bewertung.Es freut uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und hoffen Sie bald wieder in unserem modernen Ambiente begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße

6/10 – Redelijk

Anders

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 22 jan 2024
Hallo Anders,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und dass Sie uns hier bewerten.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und wir hoffen, wir dürfen Sie bald erneut bei uns begrüßen.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Andreas

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 10 jan 2024
Hallo Andreas,vielen Dank für Ihre grandiose Bewertung an dieser Stelle.Es freut uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns in vollen Zügen genossen haben und würden uns freuen Sie bald wieder bei uns im schönen Ulm begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Seher

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 8 jan 2024
Hallo Seher,danke für Ihre großartige Bewertung und Ihrer Buchung.Es freut uns zu sehen, dass Sie mit unserem geleisteten Gesamtpaket rundum zufrieden waren und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen im schönen Ulm.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Arzu

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 5 jan 2024
Hallo Arzu,danke für Ihren Besuch bei uns in Ulm.Schön zu sehen, dass Sie mit unserem geleisteten Gesamtpaket rundum zufrieden und hoffen auf ein baldiges Wiedersehen.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 5 jan 2024
Hallo Robin,danke für Ihre positive Bewertung und Ihren Aufenthalt bei uns.Wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat und hoffen, auch das nächste Mal wieder Ihr Gastgeber in Ulm sein zu dürfen.Herzliche Grüße

8/10 – Goed

Eric

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 5 jan 2024
Hallo Eric,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und dass Sie uns hier bewerten.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und wir hoffen, wir dürfen Sie bald erneut bei uns begrüßen.Herzliche Grüße

6/10 – Redelijk

Mihaila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 19 dec 2023
Hallo Mihaila,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und dass Sie uns hier bewerten.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und wir hoffen, wir dürfen Sie bald erneut bei uns begrüßen.Herzliche Grüße

8/10 – Goed

Onur

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 25 jan 2024
Hallo Onur, danke für Ihren Besuch und Ihrer Buchung.Es freut uns, dass Sie mit dem geleisteten Gesamtpaket zufrieden waren und hoffen Sie bald wieder im schönen Ulm begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Matthias

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles top👍
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 28 nov 2023
Lieber Matthias,vielen Dank für Ihre großartige Bewertung an dieser Stelle.Es freut uns, dass Sie mit all unseren Serviceleistungen rundum zufrieden waren und hoffen Sie bald wieder einmal bei uns in Ulm begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße

8/10 – Goed

Onur

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 21 nov 2023
Hello Onur,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und dass Sie uns hier bewerten.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und wir hoffen, wir dürfen Sie bald erneut bei uns begrüßen.Herzliche Grüße

8/10 – Goed

Siegfried

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coordinator op 15 nov 2023
Lieber Siegfried,herzlichen Dank für Ihren Besuch und Ihr Feedback an dieser Stelle.Gern sehen wir, dass Sie mit unserem Gesamtpaket zufrieden waren und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße

8/10 – Goed

Franziska

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Carina Dierl-Hassanein/ Reputation Coodinator op 27 nov 2023
Liebe Franziska,vielen Dank, dass Sie unser Gast waren und dass Sie uns hier bewerten.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und wir hoffen, wir dürfen Sie bald erneut bei uns begrüßen.Herzliche Grüße