The Red Pier - My Downtown Hotels

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras, op enkele stappen van Picholameer

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Red Pier - My Downtown Hotels

Een buitenzwembad
Presidentiële kamer, 1 tweepersoonsbed | Uitzicht vanuit de kamer
Buiten dineren
Presidentiële kamer, 1 tweepersoonsbed | Uitzicht op de binnenplaats
Receptie

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Traditionele kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Presidentiële kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2022
  • 60 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Royal kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
  • 60 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Premier kamer

Hoogtepunten

Een balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2022
Verduisterende gordijnen
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
39, Lal Ghat, Udaipur, Rajasthan, 313001

In de buurt

  • Picholameer - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Gangaur Ghat - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Stedelijk Paleis - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Vintage Collection of Classic Cars - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Lake Fateh Sagar - 20 min. wandelen - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Udaipur City Station - 12 min. rijden
  • Udaipur (UDR-Dabok) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mewar Haveli - ‬1 min. wandelen
  • ‪Charcoal by Carlsson - ‬1 min. wandelen
  • ‪Natural View Restaurant - ‬2 min. wandelen
  • ‪Cool Cafe Restaurant - ‬2 min. wandelen
  • ‪The Village Cafe and Restaurant - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Red Pier - My Downtown Hotels

Hotel, verbouwd in 2022 en gelegen in de omgeving van Picholameer
The Red Pier - My Downtown Hotels bevindt zich dicht bij Bagore ki Haveli en Gangaur Ghat en biedt een dakterras, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice. Naast een bar en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een buitenzwembad
  • Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een babysitter/kinderoppas (toeslag)
  • Meertalig personeel, een kluis bij de receptie en hulp bij uitstappen/tickets
  • Bagageopslagruimte, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en tuinmeubelen
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn inclusief leuke voordelen zoals luxe beddengoed en kussenmenu's, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies van 40 inch met satellietzenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en plafondventilators

Talen

Engels, Frans, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (INR 300 per dag)
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Alleen parkeerplekken voor motoren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 09.00 uur tot 10.30 uur: INR 400 voor volwassenen en INR 400 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Dakterras
  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in oktober 2022

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 40 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elke dag gratis kranten
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer INR 400 voor volwassenen en INR 400 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1600 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor parking in de buurt: INR 300 per dag (op 500 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Paytm, PhonePe en Amazon Pay
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Poonam Haveli Udaipur
Hotel Poonam Haveli
Poonam Haveli Udaipur
Poonam Haveli
Hotel Poonam Haveli
The Red Pier My Hotels Udaipur
The Red Pier by Downtown Udaipur
The Red Pier - My Downtown Hotels Hotel
The Red Pier - My Downtown Hotels Udaipur
The Red Pier - My Downtown Hotels Hotel Udaipur

Veelgestelde vragen

Beschikt The Red Pier - My Downtown Hotels over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Red Pier - My Downtown Hotels?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Red Pier - My Downtown Hotels voor parkeren?

Er is alleen parkeergelegenheid voor motoren.

Hoe laat kan ik bij The Red Pier - My Downtown Hotels inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Red Pier - My Downtown Hotels uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt The Red Pier - My Downtown Hotels een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1600 per voertuig.

Waar staat The Red Pier - My Downtown Hotels?

Dit hotel ligt in Stadscentrum Udaipur, vlak bij Picholameer, Gangaur Ghat en Bagore ki Haveli. Ook Stedelijk Paleis en Gulab Bagh liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over The Red Pier - My Downtown Hotels

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 57 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 57 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 57 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 57 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 57 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jai

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service. Rooms were relatively cleaner than average. However there is no hot water which makes showering very uncomfortable. The shower itself also has no door so water gets all over the bathroom floor.
1 nacht verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Annaleigh

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel restaurant is closed. There are multiple renovations going on so the place is dirty, dusty, noisy, and does not allow outside food to be brought in. The management does not care and refused to allow me to change rooms to escape the dirt and the noise. Unfriendly, unapologetic and inflexible. I felt unwelcome. Never again. AVOID.
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Zainab

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like the property
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Rahul

1 nacht verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Véronique

Negatief: Personeel en service

Passez votre chemin, personnel malhonnête

Depuis Varanasi, suite à avions supprimés pendant plusieurs jours d’affilée à cause de conditions météo exécrables dans le nord de l’Inde, nous n’avons pu honorer notre réservation. Le personnel de l’hotel Red Pier à Udaipur s’est simplement réfugié derrière sa réglementation interne pour refuser tout arrangement, allant jusqu’à être incorrect au téléphone malgré nos nombreuses tentatives de discussion. Comment faire de l’argent facile…
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Rk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's good but food is so costly.
2 nachten verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

bhavik

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roads towards this hotel are very narrow. It is impossible to come here in car. Location is very complicated and overpriced. I paid 68$ per room and it’s not worth at all. I lived in 10$ per room hotel 2 years back were better than this. Even though I paid close to 7000 INR they are saying breakfast is not included for us but for others it is included. While selecting the room I selected best available options still no breakfast. Facility doesn’t have parking they say parking available at extra cost but that is misleading there is no way to bring car to facility. You have to park at municipal parking spot. I would never recommend this hotel. I will never come back to this place again. There are more healthy, tasty and reasonable breakfast available outside. The view from rooftop is good but that you can find in many other hotels. Price is not worth it.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Kaushik, Toronto , Canada

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hospitality for a budget hotel, food at the roof top Resturant is also very good along with nice view of the lake.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Frank

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

A little noisy, but overall pleasant!

The room was very basic, including the mattress which was far from premium bedding. On a very positive note check in was available very early (6am) which was extremely welcomed after a long overnight trip! Hotel also was a bit noisy during our 3 night stay early mornings!
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic views from the breakfast/restaurant lounge. Slightly wider breakfast choices would have been good.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Joshua

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Loved it!

Great stay! The staff is wonderful and the location is perfect!
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They told us the room we had booked (4 beds family) was being renovated so they would give us two twin rooms. We only booked there as they could accommodate all 4 of us in a room. The rooms they gave us were shabby, very noisy, had cockroaches in bathroom, saw a mouse in the reception area, husband could not sleep as too tall to fit in the bed frame, aircon did not work and when we checked the filters they were absolutely filthy. They agreed to give us our money back for the first night so we agreed to stay for the second that we had booked and paid for, but then they refused to give us anything back. Disgraceful hotel with dishonest managers.
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Large,comfortable and clean room, staff very helpful and polite, restaurant food was very good although the menu was not extensive. We enjoyed staying in Poonam Haveli. Only negative point: The entrance on a very busy road, no parking in front or anywhere for guests.
5 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Could not have been better,staff were superb, The Winter Garden was terrific,Shankar and all the staff were superb.If you want a great place to stay in Udaipur this is it. Peter
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Guillaume

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Très bien

Bel hôtel, propre, bien placé.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien situé, accueil chaleureux. Le balcon devant la chambre est un plus. Seul bémol, le déjeuner manque de variétés et le menu du restaurant pourrait être un peu plus complet
6 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean hotel, rooftop terrace close to lake pichola

Nice hotel in the old town close to lake pichola and 5 minutes walk to the city palace.Rooms clean and beds are comfortable and a small balcony outside the room. Good breakfast on the rooftop terrace with a nice view. Restaurant has a limited choice menu but there are plenty of other restaurants close by.Staff are helpful and aim to please.
6 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

didier

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plus mauvaise nuit accueil déplorable
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice roof top restaurant, room was good. Only issues were there was no hot water for shower and loud from outside traffic and other people staying at the hotel.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
O K, carpet in room Needed.room heaters to be provided.. bathroom facilities like buckets, mugs etc.to be added.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Jacqueline

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hübsches Haveli, Preis-Leistung stimmt

Hübsches Haveli, bei unserer Übernachtung hatten wir jedoch nur kaltes Wasser. Das Frühstück war gut. Die Mitarbeitenden aufmerksam und das Hotel sehr zentral gelegen.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Vipin, Austin

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Very nice food and very nice staff reasonable price the location of this place is very good
3 nachten verbleven in juli 2018