Ubud Asri - Hostel
Hostel met een volledig uitgeruste spa, op wandelafstand van Apenbos van Ubud
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een ventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Economy kamer laden

Economy kamer
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een ventilator
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een bureau
Alle foto's voor Slaapzaal laden

Slaapzaal
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een ventilator
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl Hanoman 51 Padang tegal kelod, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Pering Bungalow Ubud
Pering Bungalow Ubud
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
7.2 van 10, Goed, 63 beoordelingen
De prijs is € 13
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer IDR 30000 voor volwassenen en IDR 30000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 400000 per voertuig (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 400000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ubud Asri Hostel
Ubud Asri Homestay Bali
Ubud Asri
Ubud Asri - Hostel Ubud
Ubud Asri - Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Ubud Asri - Hostel Hostel/Backpacker accommodation Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ubud Asri - Hostel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 aug 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Nozomi
19 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
絶対泊まらないで
Nozomi
3 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Sophia
Reisde met partner
13 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophia
3 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Shardai
19 mrt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shardai
7 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
David
Reisde met een groep
10 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
22 feb 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
daniel
Reisde met familie
21 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A déconseiller
daniel
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 nov 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 nov 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Miriam
4 okt 2019
Miriam
6 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Edgardo
25 sep 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Barato, pero con inconvenientes
Edgardo
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
greek
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
greek
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 aug 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Hakim
24 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hakim
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Garland
24 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Garland
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Goerge
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goerge
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Florian
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Florian
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Celia
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Celia
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Colton
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colton
1 nacht verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Chimlin
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chimlin
1 nacht verbleven in april 2019