Hotel Palmeras de Luz
Hotel in de buitenwijken met 2 bubbelbaden en een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Kabelzenders
Huisdiervriendelijk
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carretera Central 27 94, Moniquirá, Boyaca, 0
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Campestre La Fuente
Hotel Campestre La Fuente
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
5.0 van 10, 2 beoordelingen
De prijs is € 23
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: COP 30000 per huisdier, per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: COP 100000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: COP 45000 per nacht
- Toeslag voor extra bed: COP 100000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Het zwembad is toegankelijk van 10.00 uur tot 17.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Palmeras Luz Moniquira
Hotel Palmeras Luz
Palmeras Luz Moniquira
Hotel Palmeras de Luz Hotel
Hotel Palmeras de Luz Moniquirá
Hotel Palmeras de Luz Hotel Moniquirá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Palmeras de Luz
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
JUAN RICARDO
Reisde met familie
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUAN RICARDO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Nestor
Reisde met familie
22 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es un buen hotel y puede mejorar el restaurante
Nestor
1 nacht verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Michael
Reisde met partner
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Oscar
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Pablo
Reisde met partner
28 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Pablo
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Luis Francisco
2 jul 2023
Luis Francisco
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Julio Cesar
Reisde met familie
4 mrt 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Julio Cesar
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Oscar
Reisde met familie
31 dec 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
8/10 – Goed
Oscar
Reisde met partner
17 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oscar
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Paola
Reisde met familie
12 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paola
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
ERICO
29 jun 2022
ERICO
3 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel familiar
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Julian
25 apr 2022
Julian
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
samy
7 mrt 2022
samy
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Angélica María
13 feb 2022
Angélica María
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
17 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
GLORIA ESPERANZA
3 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen sitio de descanso, muy aseado y muy buena ate

GLORIA ESPERANZA
4 nachten verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Richar
15 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richar
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Edward
8 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edward
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Gabrielina
Reisde met familie
13 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LINA COLOMBIA
Gabrielina
7 nachten verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
William
Reisde met familie
7 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William
2 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Wilson
Reisde met familie
3 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Habitación
Wilson
2 nachten verbleven in december 2020