Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Al Fogher





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Klassieke eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Economy eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Economy kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Economy kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Viale Delle Repubblica 10, Treviso, TV, 31100
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Best Western Premier BHR Treviso Hotel
Best Western Premier BHR Treviso Hotel
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 459 beoordelingen
De prijs is € 109
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 6 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer EUR 8 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 10 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Registratienummer van de accommodatie IT026086A1B3QJULGM
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Al Fogher
Al Fogher Hotel
Al Fogher Treviso
Fogher
Hotel Al Fogher
Hotel Al Fogher Treviso
Hotel Fogher
Hotel Al Fogher Hotel
Hotel Al Fogher Treviso
Hotel Al Fogher Hotel Treviso
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Al Fogher
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 mrt 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Mr a.
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful
Mr a.
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Alexandru
19 apr 2024
Alexandru
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mattia
Zakenreiziger, Reisde met familie
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mattia
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Anna
Reisde met partner
25 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
barbara
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
barbara
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Jessica
26 jun 2023
Jessica
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Volker
12 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Volker
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Simon
23 okt 2022
Positief: Personeel en service
Simon
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
giovanni
Zakenreiziger
15 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
giovanni
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Enzo
Zakenreiziger
12 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enzo
1 nacht verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Fabrizio
Zakenreiziger
25 sep 2020
Positief: Netheid
Fabrizio
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Paola
Zakenreiziger
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paola
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
HELEN
Zakenreiziger
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HELEN
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
HELEN
20 dec 2019
HELEN
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Raffaele
Zakenreiziger
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raffaele
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
marina
Zakenreiziger
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL VALIDO, PREZZO CORRETTO!
marina
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 nov 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Francesco
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francesco
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Marco
Zakenreiziger
2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima notte a Treviso
Marco
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Elzbieta
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elzbieta
1 nacht verbleven in september 2019