Wano Resort Hazu
Ryokan met een volledig uitgeruste spa en een dakterras in Gamagori
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Wano Resort Hazu





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 124
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Japanese Style, Main Building) laden

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Japanese Style, Main Building)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een ligbad
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Oyama 17, Nishiura-cho, Gamagori, Aichi, 443-0105
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hiranoya
Hiranoya
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 109 beoordelingen
De prijs is € 110
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1080.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen, spabehandelingen en het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Wano Resort Hazu Gamagori
Wano Resort Hazu
Wano Hazu Gamagori
Wano Hazu
Wano Resort Hazu Ryokan
Wano Resort Hazu Gamagori
Wano Resort Hazu Ryokan Gamagori
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Wano Resort Hazu
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 feb 2025
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met een groep
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
ひろあき
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろあき
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
ゆうた
Reisde met partner
30 sep 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆうた
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
YOSHITO
16 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHITO
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
akihide
Reisde met familie
9 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akihide
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
TOSHIMITSU
16 jun 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
TOSHIMITSU
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
HIROSHI
15 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROSHI
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
hidefumi
22 aug 2018
Positief: Netheid
フクロウが名物?
hidefumi
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jun 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊した感想
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
YUKO
24 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
子どもは大喜び
YUKO
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Edward Yiu Chung
30 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
春夏季名古屋最近的溫泉選擇
Edward Yiu Chung
2 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Hoi Man
14 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
擁有美麗海景及美味晚餐的酒店
Hoi Man
8/10 – Goed
tom145, Japan
5 nov 2016
Positief: Personeel en service, comfort kamer
海が一望できる高台の旅館
tom145
4/10 – Matig
MINK, 神奈川県
5 okt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
露天風呂丸見え
MINK
10/10 – Uitstekend
Kenichi, Aichi, Japan
7 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer