Tennomaru
Ryokan met een spa en een restaurant in Kota
Fotogalerie voor Tennomaru





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 129
14 dec - 15 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden

Eenvoudige kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Satellietzenders
Een kluis
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een bronwaterbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een aparte privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

10 Aza Tobone, Oaza Ogi, Nukata-gun, Kota, Aichi-ken, 444-0115
Over deze accommodatie
Tennomaru
Gelijkaardige accommodaties

Hiranoya
Hiranoya
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 116 beoordelingen
De prijs is € 99
18 dec - 19 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de warmwaterbronnen te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen en het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tennomaru Inn Kota
Tennomaru Inn
Tennomaru Kota
Tennomaru
Tennomaru Kota
Tennomaru Ryokan
Tennomaru Ryokan Kota
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Tennomaru
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
10
Locatie
9,4
Personeel en service
7,2
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 nov 2025
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
RIE
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RIE
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MASAYUKI
Reisde met familie en kleine kinderen
26 sep 2025
MASAYUKI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
DAISUKE
Reisde met familie en kleine kinderen
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
DAISUKE
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
ことみ
31 aug 2025
ことみ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
カホリ
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
カホリ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
なおこ
Reisde met familie en kleine kinderen
23 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
なおこ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
DAISUKE
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
DAISUKE
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
VANDLE
14 aug 2025
VANDLE
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroko
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Hiroko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
まき
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
まき
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
KENTA
23 jul 2025
KENTA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Koji
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koji
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ひろみ
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろみ
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MIE
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
MIE
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
pomodori
Reisde met familie
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
pomodori
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
tasogare, 愛知県
27 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
やっぱり夜景が素敵です。
tasogare
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Todd, Sydney
13 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








