Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor WE Hotel Toya





Een gratis selfservice-ontbijt, 2 bars en een restaurant vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij WE Hotel Toya. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 316
12 sep - 13 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Standaard villa
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Pillowtop
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, uitzicht op meer laden

Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden, uitzicht op meer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Pillowtop
Een ligbad
Deluxe villa
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Pillowtop
3 slaapkamers
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Twin kamer, uitzicht op meer laden

Twin kamer, uitzicht op meer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Pillowtop
Een ligbad
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, uitzicht op meer laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, uitzicht op meer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Pillowtop
Een ligbad
Alle foto's voor Twin Room With Lake View laden

Twin Room With Lake View
Alle foto's voor Villa laden

Villa
Alle foto's voor Triple Room With Lake View laden

Triple Room With Lake View
Alle foto's voor King Room With Lake View laden

King Room With Lake View
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

293-1 Toyamachi, Toyako, Hokkaido, 049-5802
Over deze accommodatie
WE Hotel Toya
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een hulpdier reist, neem dan voor aankomst contact op met de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
WE Toya
WE Hotel Toya Toyako-Cho
WE Hotel Toya Hotel
WE Hotel Toya Toyako
WE Hotel Toya Hotel Toyako
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over WE Hotel Toya
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Lisa
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Lisa
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin, Santa Barbara
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroko
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Hiroko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JIWEI
Reisde met familie en kleine kinderen
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JIWEI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
tungchieh
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tungchieh
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kew
Reisde met partner
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kew
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Yahsin
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
設備準備需加強
Yahsin
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kok
Reisde met partner
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kok
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
AKIRA
15 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIRA
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Chung hay
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chung hay
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Camilla
Reisde met familie
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camilla
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ayaka
Reisde met een groep
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayaka
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Amana
Reisde met partner
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Amana
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Winona Hiu Wan
28 dec 2024
Winona Hiu Wan
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
yuka
25 dec 2024
yuka
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
muhannad
15 dec 2024
muhannad
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Naoto
Reisde met familie
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
目の前に洞爺湖
Naoto
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Chao Wei
25 okt 2024
Chao Wei
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
KOBAYASHI
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOBAYASHI
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
chiufang
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great services!
chiufang
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Geddy
Reisde met familie
16 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
整體居住感受不佳
Geddy
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Aubrey
14 okt 2024
Aubrey
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
しゅうた
18 sep 2024
しゅうた
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
NAOKO
Reisde met familie
16 sep 2024
Negatief: Personeel en service
NAOKO
1 nacht verbleven in september 2024