Bastion Hotel Tilburg
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Tilburg
Fotogalerie voor Bastion Hotel Tilburg





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een espressoapparaat
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een espressoapparaat
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kempenbaan 2, Tilburg, 5018 TK
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mercure Hotel Tilburg Centrum
Mercure Hotel Tilburg Centrum
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 853 beoordelingen
De prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 3.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 18.25 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bastion Hotel Tilburg
Bastion Tilburg
Bastion Tilburg Hotel
Hotel Bastion Tilburg
Hotel Tilburg Bastion
Tilburg Bastion
Tilburg Bastion Hotel
Bastion Hotel Tilburg Hotel
Bastion Hotel Tilburg Tilburg
Bastion Hotel Tilburg Hotel Tilburg
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Bastion Hotel Tilburg
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
7,6
Locatie
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
Zakenreiziger
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Gé
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gé
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ester, Hauwert
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ester
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Marinus, 's-Hertogenbosch
24 jul 2025
Marinus
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Niek
20 jul 2025
Niek
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marianne
Reisde met een groep
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marianne
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sven
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sven
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jan
Reisde met een groep
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kevin
2 jun 2025
Kevin
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Dick
24 mei 2025
Positief: Netheid
Dick
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Patrick
Reisde met een groep, Zakenreiziger
15 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Max
6 apr 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Max
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Cobi
1 apr 2025
Positief: Voorzieningen
Cobi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Aiden
27 mrt 2025
Aiden
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Natasja
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natasja
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kaina
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kaina
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Marco
3 mrt 2025
Marco
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ronald
Zakenreiziger
2 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Ronald
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Stanislaus, Ugchelen
Zakenreiziger, Reisde met familie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanislaus
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Wijtze
16 feb 2025
Positief: Personeel en service
Wijtze
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Elias
23 jan 2025
Elias
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Leonard
Reisde met partner
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonard
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Roland
28 dec 2024
Positief: Comfort kamer
Roland
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Stefan
Reisde met een groep
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
1 nacht verbleven in november 2024








