Hôtel restaurant l'Espassole
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Thuir
Fotogalerie voor Hôtel restaurant l'Espassole





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 64
inclusief belastingen en toeslagen
29 okt - 30 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Route de Perpignan, Thuir, 66300
Over deze accommodatie
Hôtel restaurant l'Espassole
Gelijkaardige accommodaties

Campanile Perpignan Nord - Aéroport
Campanile Perpignan Nord - Aéroport
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 514 beoordelingen
De prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
31 okt - 1 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 2.88 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 7.50 voor volwassenen en EUR 5.50 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 4.00 per accommodatie, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel restaurant l'Espassole Thuir
restaurant l'Espassole Thuir
restaurant l'Espassole
Restaurant L'espassole Thuir
Hôtel restaurant l'Espassole Hotel
Hôtel restaurant l'Espassole Thuir
Hôtel restaurant l'Espassole Hotel Thuir
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel restaurant l'Espassole
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jun 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima/ prijs,kwaliteit
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 apr 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Joop
13 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9
Joop
1 nacht verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Falip
Zakenreiziger
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Falip
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Emilie
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emilie
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
pierre
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pierre
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Laurence
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laurence
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Charlène
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charlène
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marien
15 apr 2025
Marien
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stéphane
8 apr 2025
Stéphane
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Francoise
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rapport qualité prix inégalable
Francoise
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
daniel
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
daniel
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hubert
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hubert
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Emilie
Zakenreiziger
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Emilie
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Valenti
Reisde met familie
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valenti
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Emilie
Zakenreiziger
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Emilie
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
ALFREDO
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ALFREDO
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Nathalie
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathalie
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Cesar
Reisde met een groep
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cesar
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Thierry
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thierry
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Antonio
Zakenreiziger
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antonio
4 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Andrée Jeanne
21 nov 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Pas restaurant dommage
Andrée Jeanne
1 nacht verbleven in augustus 2024








