URARI TAKEO GARDEN TERRACE SPA RESORTS
Hotel met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten in Takeo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor URARI TAKEO GARDEN TERRACE SPA RESORTS





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 356
4 aug - 5 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer laden

Deluxe vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Junior vierpersoonskamer laden

Junior vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior vierpersoonskamer laden

Superior vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Premium vierpersoonskamer laden

Premium vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Panorama vierpersoonskamer laden

Panorama vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

15750-1 Takeocho, Oaza Nagashima, Takeo, Saga, 843-0021
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Central Hotel Takeo Onsen
Central Hotel Takeo Onsen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 424 beoordelingen
De prijs is € 78
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een hulpdier reist, neem dan voor aankomst contact op met de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Spa Morino Resort Hotel
Takeo Spa Morino
Spa Morino
Urari Takeo Terrace Resorts
Takeo Spa Morino Resort Hotel
URARI TAKEO GARDEN TERRACE SPA RESORTS Hotel
URARI TAKEO GARDEN TERRACE SPA RESORTS Takeo
URARI TAKEO GARDEN TERRACE SPA RESORTS Hotel Takeo
Urari Takeo Terrace Resorts
Takeo Spa Morino Resort Hotel
URARI TAKEO GARDEN TERRACE SPA RESORTS Hotel
URARI TAKEO GARDEN TERRACE SPA RESORTS Takeo
URARI TAKEO GARDEN TERRACE SPA RESORTS Hotel Takeo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over URARI TAKEO GARDEN TERRACE SPA RESORTS
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
???
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
YONG AN
Reisde met een groep
24 jan 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
溫泉舒服以及湖景, 地點偏遠, 房間有點小且老舊
YONG AN
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
MAKOTO
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
バリアフリー対応
MAKOTO
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
chi lim
Reisde met een groep
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
館內要加強指示。

chi lim
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Hyesung
Reisde met familie
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hyesung
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Wai Ming
Reisde met familie
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wai Ming
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
iwo
Reisde met een groep
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
iwo
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
mayumi
Reisde met een groep
22 okt 2019
Positief: Personeel en service
ロビーはとても良い
mayumi
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hot spring trip
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
18 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Dawoon
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋아요
Dawoon
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 jul 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 jul 2019
普普通通
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
22 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Kensuke
18 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kensuke
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Chun Ying
17 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chun Ying
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Yin Ki
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yin Ki
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 feb 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
広いロビーや広い廊下は快適
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
CHIKAKO
16 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
温泉
CHIKAKO
1 nacht verbleven in januari 2019