Takaoka Manten Hotel Ekimae
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Takaoka
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-8 Suehiromachi, Takaoka, Toyama-ken, 933-0023
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Route - Inn Takaoka Ekimae
Hotel Route - Inn Takaoka Ekimae
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 191 beoordelingen
De prijs is € 81
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1460 per persoon
- Betaald parkeren: JPY 600 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Takaoka Manten Hotel Ekimae
Takaoka Manten Ekimae
Manten Ekimae
Takaoka Manten Ekimae Takaoka
Takaoka Manten Hotel Ekimae Hotel
Takaoka Manten Hotel Ekimae Takaoka
Takaoka Manten Hotel Ekimae Hotel Takaoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Takaoka Manten Hotel Ekimae
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
5 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroyuki
2 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
sakai
Reisde met familie
5 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sakai
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Katsunori
Reisde met familie
6 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
感染対策がばっちりです
Katsunori
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
26 mrt 2021
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 dec 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Haruya
23 dec 2020
Haruya
2 nachten verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
miki
Reisde met familie
26 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
まんてん!
miki
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
saito
Zakenreiziger
21 okt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
saito
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
JET, kawasaki
17 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JET
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Masaaki
Zakenreiziger
4 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足な滞在
Masaaki
2 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
saito
Zakenreiziger
11 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
saito
1 nacht verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
NORIKO
Zakenreiziger
18 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
NORIKO
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Yukihiro
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yukihiro
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Tsuneyo
23 feb 2020
Tsuneyo
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Gogogo, 大阪
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gogogo
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Malvin
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room with good view
Malvin
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
kamming
Reisde met een groep
12 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
nice location
kamming
2 nachten verbleven in januari 2020