Ours Inn II
Pension met een restaurant, op wandelafstand van Huashan 1914 Creative Park
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer laden

Eenpersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3F, No. 96, Linsen North Road, Zhongshan District, Taipei, 10443
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Purple Garden Hotel
Purple Garden Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
7.8 van 10, Goed, 176 beoordelingen
De prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
26 aug - 27 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: TWD 1200.00 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ours Inn II Taipei
Ours II Taipei
Ours Inn II Inn
Ours Inn II Taipei
Ours Inn II Inn Taipei
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ours Inn II
Beoordelingen
7,4
Goed
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
4 mrt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Gregory
Reisde met partner
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
3 nachten verbleven in december 2023
4/10 – Matig
KA YING
12 nov 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA YING
2 nachten verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Shimizu
Zakenreiziger
9 apr 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shimizu
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
KUAN TSE
29 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KUAN TSE
2 nachten verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 okt 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
Ya WEN
25 jun 2022
Ya WEN
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Satoshi
3 apr 2022
Satoshi
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Yao ting
Reisde met een groep
16 mrt 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Yao ting
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Yim Fun Angela
15 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yim Fun Angela
7 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Rhie-Ann, Philippines
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rhie-Ann
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Kazu, Japan Tokyo
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazu
5 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Po Yam
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
方便
Po Yam
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Po Yam
2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
方便
Po Yam
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Sarat
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sarat
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
HO MO
3 sep 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HO MO
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 aug 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Mohammad Amin
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammad Amin
3 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
SHIHTING
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
服務好但是環境不好
SHIHTING
1 nacht verbleven in augustus 2019