Goodmore Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Daan Forest Park
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, geen ramen laden

Standaard Twin kamer, geen ramen
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, geen ramen laden

Standaard tweepersoonskamer, geen ramen
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Executive tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 tweepersoonsbed, geen ramen laden

Eenvoudige kamer, 1 tweepersoonsbed, geen ramen
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Senior kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden, geen ramen laden

Senior kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden, geen ramen
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer laden

Deluxe vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Superior Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, geen ramen laden

Economy eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed, geen ramen
8,0 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.147, Sec. 1, Heping E. Rd., Daan Dist., Taipei, 106
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Eastin Taipei Hotel
Eastin Taipei Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: TWD 1300 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 臺北市旅館627號
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Goodmore Hotel
Goodmore Shida
Goodmore Hotel Hotel
Goodmore Hotel Taipei
Goodmore Hotel Hotel Taipei
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Goodmore Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
10 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Jos
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit prima
Jos
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
YOSHIMI
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



YOSHIMI
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Pak
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pak
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wendy, Rockville
Reisde met partner
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
9 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Blanca
5 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Blanca
12 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Caroline
5 jun 2025
Caroline
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Lee Ling
Zakenreiziger
29 mei 2025
Positief: Netheid
Lee Ling
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
SATOKO
26 mei 2025
Positief: Netheid


SATOKO
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Chiaki
Zakenreiziger
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiaki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kazushi
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazushi
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
jp
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jp
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Natsuki
6 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natsuki
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
?
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Yu-ting
24 apr 2025
Yu-ting
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Shimin
21 apr 2025
Shimin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Samantha
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samantha
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HISAE
14 apr 2025
HISAE
12 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YISHAN
Zakenreiziger
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YISHAN
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Man Chun
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Chun
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YU
Reisde met een groep, Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YU
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hailey
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hailey
3 nachten verbleven in januari 2025