Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Marin Hotel Sylt





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Een kluis
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Elisabethstr. 1, Sylt, 25980
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 november t/m 30 april betaal je EUR 1.95 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 18 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober betaal je EUR 3.90 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 10 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 9 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden, verrijdbare/extra bedden en parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Neem van tevoren contact op met de accommodatie als je niet goed de trap op kunt lopen. Liften zijn niet aanwezig.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marin Hotel Sylt Westerland
Marin Sylt Westerland
Marin Sylt
Marin Hotel Sylt Westerland
Marin Hotel Westerland
Marin Hotel Sylt Sylt
Marin Hotel Sylt Hotel
Marin Hotel Sylt Hotel Sylt
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Marin Hotel Sylt
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tresa
23 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tresa
4 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Christian
9 apr 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Gerald
8 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerald
4 nachten verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
Kenneth
Reisde met een groep
20 jul 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Kenneth
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Rebecca
29 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
3 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Gerhard
Reisde met partner
20 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerhard
3 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Carmen
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmen
7 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Irina
Reisde met familie
18 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles bestens
Irina
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Alf
15 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alf
3 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Ulrich
12 okt 2021
Ulrich
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Andrea
11 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrea
2 nachten verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Julia
Reisde met familie
9 okt 2021
Positief: Netheid
Julia
3 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Daniela
3 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniela
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 okt 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Birgit, Schleswig-Holstein
Reisde met een groep
5 okt 2020
Positief: Personeel en service
Birgit
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 aug 2020
2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Rune Oland
17 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rune Oland
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Christopher
Reisde met partner
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 jul 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
JJ
Reisde met partner
29 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JJ
2 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
OSNA, Osnabrück
29 okt 2018
Positief: Personeel en service
OSNA
1 nacht verbleven in oktober 2018