Grand Darmo Suite by AMITHYA
Art deco accommodatie met gratis valetparkeerservice en fitnessfaciliteiten
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, toegang tot business lounge laden

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, toegang tot business lounge
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Progo No. 1 - 3, Surabaya, East Java, 60241
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Fairfield by Marriott Surabaya
Fairfield by Marriott Surabaya
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 172 beoordelingen
De prijs is € 36
inclusief belastingen en toeslagen
11 aug - 12 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 145000 voor volwassenen en IDR 72500 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 250000 per persoon (retour)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Darmo Grand
Grand Darmo
Grand Darmo Suite
Grand Darmo Suite Hotel
Grand Darmo Suite Hotel Surabaya
Grand Darmo Suite Surabaya
Grand Darmo Suite Surabaya, Java
Grand Darmo Suite AMITHYA Hotel Surabaya
Grand Darmo Suite AMITHYA Hotel
Grand Darmo Suite AMITHYA Surabaya
Grand Darmo Suite AMITHYA
Grand Darmo Suite by AMITHYA Hotel
Grand Darmo Suite by AMITHYA Surabaya
Grand Darmo Suite by AMITHYA Hotel Surabaya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Darmo Suite by AMITHYA
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
George , Nijmegen
6 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel en faciliteiten. met goede accomodaties
George
4 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
20 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Thananlak
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thananlak
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ジムが適切にメンテされていない
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
良いホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
28 dec 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
shen
27 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
shen
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
HI
11 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
HI
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Tan
6 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth staying :))
Tan
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Alexander
5 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved the stay
Alexander
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Victor, Malaysia
13 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Victor
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Dick
5 sep 2018
Short stay
Dick
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best location Hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
SK, Malaysia
14 aug 2018
Negatief: Netheid
SK
4 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
INSAN
1 aug 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
INSAN
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Matthew , Surabaya, Indonesia
3 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Grand Darmo, not so grand..
Matthew
1 nacht verbleven in mei 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 apr 2018
Negatief: Personeel en service
Decent hotel let down by poor service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2018
Negatief: Netheid
Should care about the taste of the food
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Anita, Stuttgart Germany
2 mrt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anita
4 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Nick, Singapore
23 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Above Expectation
Nick
2 nachten verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017