The Highland Hotel by Compass Hospitality

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Strathpeffer

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
21 dec - 22 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Twin kamer

7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Twin kamer (Loch View)

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(28 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Eenpersoonskamer

7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Familiekamer

8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer

7,8 van 10
Goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Bay Highland Hotel, Strathpeffer, Scotland, IV14 9AN

In de buurt

  • Upper Pump Room - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Strathpeffer Pavilion - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Strathpeffer Pump Room - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Blackmuir Wood - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Castle Leod - 5 min. rijden - 2.9 km

Lokaal vervoer

  • Dingwall Station - 8 min. rijden
  • Inverness (INV) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪Glen Ord Distillery, Visitor Centre & Whisky Shop - ‬11 min. rijden
  • ‪Miss Ying Thai - ‬8 min. rijden
  • ‪Wimpy - ‬9 min. rijden
  • ‪Tarvie Services - ‬10 min. rijden
  • ‪Ord Arms Hotel Bar - ‬13 min. rijden

Over deze accommodatie

The Highland Hotel by Compass Hospitality

Hotel in een landelijke omgeving
Geniet van een terras, een tuin en een bar bij The Highland Hotel by Compass Hospitality. Gratis wifi in de gemeenschappelijke delen en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag) en een balzaal
  • Beoordelingen van gasten laten hoge cijfers zien voor het behulpzame personeel en de locatie
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en haardrogers
  • Televisies met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.30 uur: GBP 12 voor volwassenen en GBP 6 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Balzaal

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 16.00 uur tot middernacht.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je GBP 10 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer GBP 12.0 voor volwassenen en GBP 6.0 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 10 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Highland Hotel Strathpeffer
Highland Strathpeffer
The Highland Hotel
The Highland Hotel by Compass Hospitality Hotel
The Highland Hotel by Compass Hospitality Strathpeffer
The Highland Hotel by Compass Hospitality Hotel Strathpeffer

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Highland Hotel by Compass Hospitality?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van GBP 10 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij The Highland Hotel by Compass Hospitality?

Vandaag, 11 dec. 2025, kost een verblijf bij The Highland Hotel by Compass Hospitality van één nacht voor twee volwassenen op 21 dec. 2025 min. € 61,16, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Highland Hotel by Compass Hospitality inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij The Highland Hotel by Compass Hospitality uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat The Highland Hotel by Compass Hospitality?

Dit hotel ligt in een landelijke omgeving, op 5 minuten wandelen van Upper Pump Room en Strathpeffer Pavilion. Ook Eagle Stone en Strathpeffer Pump Room liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen over The Highland Hotel by Compass Hospitality

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 182 van 605 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 605 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 112 van 605 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 61 van 605 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 605 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Lotte

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Beautiful hotel on the ground floor, lots of space to sit and enjoy the beautiful surroundings. Friendly staff. The hotel has a lot of charm. However, the room is very basic and misses any charm, the mattress is old and uncomfortable and outdated bathroom. Breakfast was also very basic.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Gregorius

So autentic. I love all about it. Mostly the building en interior. So Scottisch
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Geert

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Oké service met ontbijt en diner degelijk Engels!

Service oké. Kleine en trage lift. Eten oer degelijk Engels. Hotel heeft aan buitenkant onderhoud nodig. Een Nederlandse groep was lawaaierig.
2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Britt

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verschrikkelijk. Vies, saai, vergane glorie.
3 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Louise

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was ok . A bit cold . Shower not great. Nice towels and shower gel etc . Bed very comfy . Lots of tea, coffee , milk which was great .
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huge rooms lots of space nice and clean
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Stephen

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was very clean. Staff friendly and helpful. Nice location and good value for money.
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Michael, Napier

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great common areas.
11 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

ibrahim

2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes everything was good
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Frederick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed in this Hotel a number of times and never had any complaints. But on this stay the evening dinner was on a four day rota and the main course was not very good. Breakfast time the replenishment of empty dishes was slow. Overall the Hotel has gone down since last year.
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Gillian

Positief: Netheid, personeel en service
A little tatty in finish of painting & decor, but best of three I stayed in in 3 days. Evening entertainment was unexpected & thoroughly enjoyable.
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Deborah

Reisde met familie
Friendly staff. Our room however although clean had a smell which made the stay unpleasant.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Elyse N, Union

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan, the food and beverage manager was outstanding! He provided ideas of places to visit. His love for The Highlands is infectious!
7 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

amber

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, comfortable room and yummy breakfast! We really enjoyed the entertainment on the nightvwe arrived.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

brian

3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Jim

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The property is an old hotel with a history of being a Victorian spa. Parts of the hotel are run down, however the room was spacious and clean. Beautiful scenery. We arrived a little early so our room was not ready - this was fine. The receptionist was rather officious and not particularly welcoming. We were asked to complete a hard copy form for our check-in details which was fine but we were not given a key to our room, so we could sit in the reception area (spacious and comfortable) in readiness to go to our room when ready. The receptionist never called us when the room was in fact ready. We were fortunate to ask a the desk to enquire about our room just as a large coach load of guests arrived. Had we not done so we would have had to wait until the coach load were checked in! The hotel was great but the check-in was not efficient or welcoming.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room staff were great
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Wolfgang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Frühstück war gut.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren nur zum Schlafen und Frühstücken im Hotel, ansonsten immer in der Umgebung unterwegs. Am Abreisetag zeigte man sich flexibel so dass wir schon vor der eigentlichen Frühstückszeit noch ein kleines Frühstück zu uns nehmen konnten. Häufig reisten ganze Busse an und ab. Es war in der Umgebung und auch nachts schön ruhig, das hat uns besonders gefallen.
7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ryan, Houston

3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Danny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location nice little town
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Helen

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

gavin

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room should have been serviced on the 2nd day of our stay but was missed. When brought to their attention, only a small part of what should have been done was done. The hotel was servicing many coach loads of people with too few staff.
3 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Subpar experience, requires modernising.

The building itself and the surrounding area is stunning, however the room I booked looked nothing like it did in the pictures. The room was disproportionally large, it created a feeling of coldness and the lighting in the bedroom and bathroom gave the room a very clinical feel. The bathroom itself was extremely dated, and again felt very clinical. The service from the staff was subpar with the exception of a younger man who was working on reception at night, he was extremely friendly. This is a hotel with strict rules, the bar shuts early, the pool table is unavailable later in the evening and the door is locked at 1am. The management of this hotel should consider modernising both the rooms and overall guest experience, if not, the prices should be lowered. This is a two star experience in the opinion of someone who regularly books hotels.
3 nachten verbleven in augustus 2025