Hotel G9
Aan het strand gelegen hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor Hotel G9





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een kluis
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Suite, balkon laden

Suite, balkon
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hotel G9 ligt in Zelenogorsk. Je vindt hier lokale bezienswaardigheden, zoals Vesting Kronstadt, maar ook prachtige natuur. Trek daarvoor naar Strand van Repino en Petrovsky Park.

551/2 Primorskoye shosse, Zelenogorsk, 197720
In de buurt
- Kazankerk - 7 min. wandelen - 0.6 km
- Gouden strand - 7 min. wandelen - 0.7 km
- Museum voor retro-auto's - 13 min. wandelen - 1.1 km
- Bergskiresort Puhtolova - 9 min. rijden - 8.1 km
- Strand van Repino - 15 min. rijden - 13.5 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Цех 85 - 12 min. wandelen
- Stefano’s Pizza - 12 min. wandelen
- Место встречи - 12 min. wandelen
- Ресторан «Пристань» - 9 min. wandelen
- Хлебник - 3 min. rijden
Over deze accommodatie
Hotel G9
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer RUB 600 per persoon
- Toeslag voor extra bed: RUB 1000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Russische burgers: Volwassenen (ouder dan 14 jaar) dienen bij het inchecken een geldig nationaal paspoort voor te leggen (internationale Russische paspoorten en rijbewijzen worden niet aanvaard). Bij het inchecken dienen alle Russische kinderen (jonger dan 14 jaar) een geboorteakte voor te leggen. Als een Russisch familielid of wettelijke voogd (in de plaats van een ouder) door Rusland reist met een kind jonger dan 14 jaar, dan dient het familielid of de wettelijke voogd bij het inchecken ook documenten voor te leggen die aantonen dat ze de toestemming hebben om het kind te begeleiden. Buitenlandse burgers: Volwassenen en kinderen dienen bij het inchecken een geldig paspoort, visum en migratiekaart voor te leggen.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel G9 Zelenogorsk
G9 Zelenogorsk
Hotel G9 Hotel
Hotel G9 Zelenogorsk
Hotel G9 Hotel Zelenogorsk
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel G9
8,4
Zeer goed
9,6
Netheid
8,8
Locatie
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
John
Reisde met familie
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
VALERIIA
Reisde met een groep
2 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Отдых в G9
VALERIIA
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice & clean hotel with good service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Oleg
21 jun 2021
Oleg
1 nacht verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 jun 2021
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Vladlena
15 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vladlena
2 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
Katerina
Reisde met familie
8 jun 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Katerina
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
MARIIA
11 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хороший чистый отель
MARIIA
2 nachten verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
ELENA
Reisde met familie
5 mei 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ELENA
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Stanislav
29 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stanislav
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Tapani
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tapani
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Anna
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Пространство для совершенствования
Anna
12 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Timo
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Timo
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Ari
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ari
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Arto
2 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel OK, the restaurant a disaster
Arto
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
sari
31 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Terijoen loma
sari
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Arthur
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отель на одну ночь.
Arthur
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Ivan
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ivan
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
aleksei
12 nov 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aleksei
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Jarmo, Luumäki
31 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jarmo
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Aleksandr
22 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aleksandr
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten