Red Roof Inn St Louis - St Charles

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in St. Charles

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

5,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Zakelijke services

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2010 Zumbehl Road, St. Charles, MO, 63303

In de buurt

  • St Charles Convention Center - 2 min. rijden - 3.6 km
  • Lindenwood University - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Ameristar Casino St. Charles - 4 min. rijden - 5.3 km
  • Hollywood Casino Amphitheatre - 7 min. rijden - 9.9 km
  • Hollywood Casino - 10 min. rijden - 12.3 km

Lokaal vervoer

  • Kirkwood Station - 25 min. rijden
  • Lambert-St. Louis International Airport (STL) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪Gingham's Homestyle Restaurant - ‬2 min. rijden
  • ‪McDonald's - ‬9 min. wandelen
  • ‪Panera Bread - ‬4 min. wandelen
  • ‪Black Bear Diner St Charles - ‬12 min. wandelen
  • ‪Taco Bell - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Red Roof Inn St Louis - St Charles

Hotel vlak bij Ameristar Casino St. Charles
Red Roof Inn St Louis - St Charles biedt onder andere een businesscentrum. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 108 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals (laptop)kluisjes en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Recyclage, ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en bad/douchecombinaties
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Gratis kinderbedden, beperkte schoonmaak en bureaus

Talen

Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Gezinsvriendelijk

  • Gratis babybed

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 2 etages
  • 2 gebouwen
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Gebouwd in 1986
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Lcd-tv met premium kabelzenders

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recycleren
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Toegang via buitengalerij
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Tot 36 kg per huisdier
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 17 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Daily housekeeping is included for stays of 6 nights or less. Limited housekeeping is provided for stays of 7 nights or more.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Red Roof Inn Motel St Louis St Charles
Red Roof Inn St Louis St Charles
Red Roof Inn St Louis St Charles Motel
Red Roof Inn St Louis St Motel
Red Roof Inn St Louis St
Red Roof St Louis St Charles
Red Roof Inn St Louis St Charles
Red Roof Inn St Louis - St Charles Hotel
Red Roof Inn St Louis - St Charles St. Charles
Red Roof Inn St Louis - St Charles Hotel St. Charles

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Red Roof Inn St Louis - St Charles?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren met een maximumgewicht van 36 kg per huisdier toegestaan.

Hoeveel berekent Red Roof Inn St Louis - St Charles voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Red Roof Inn St Louis - St Charles inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Red Roof Inn St Louis - St Charles uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Red Roof Inn St Louis - St Charles?

Dit hotel in St. Charles ligt en op 5 km afstand van Cave Spring Golf Center, Lindenwood University en Jaycee Park. Ook Kokomo Joe's Family Fun Center en St Charles Convention Center liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Red Roof Inn St Louis - St Charles

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 95 van 926 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 193 van 926 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 205 van 926 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 195 van 926 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 238 van 926 beoordelingen

5,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was overbooked, was not incormed of this, paid for 3 rooms days ahead of time only to be told nothing was available upon arrival. Called a few hours before check in to confirm everything and was told everything was ready for my check in.
1 nacht verbleven in maart 2021

2/10 – Ontzettend slecht

LaBria

2 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
All was fine except the rug looked like it had not been vacuumed and one of the beds had dirty sheet and pillow case. We changed it and then was fine.
1 nacht verbleven in maart 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Aran

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Always call hotel and confirm availability

Hotel was overbooked so I never got a room.
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Shannon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Blankets

The room was good but asked for blankets and they said they were short on blankets
1 nacht verbleven in februari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very dirty and so run down. The tub was dirty, holes in the wall, door looked like it had been kicked down a couple of times.
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Ryan

2 nachten verbleven in februari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

George

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Kurt

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Non-smoking rooms still smell of heavy cigarettes

We booked a non-smoking room. Went inside and the bed was unmade and food and bottles were on the desk as if someone was still staying in our room. Unclean and smelled like cigarette smoke. We changed rooms at the front desk and I made it really clear we could not have a smoking room or an old room that had been smoked in ever. Our second room smelled even worse and the cigarette smoke was so strong, it immediately saturated our clothing from only ten minutes in the room. We left and received refund. Front desk staff was very nice and apologetic
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

4/10 – Matig

Evan

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Unpleasant stay

Our stay was unpleasant at best. First, they couldn't find our reservation throigh hotels.com. Then, when we got to our room, the heat didn't work, which is ridiculous in thr middle of winter. We did get switched to a different room and received a discount thanks to Amber's exceptional customer service skills and friendly manner. But the heater should be checked regularly by their maintenance and this should never have occurred
2 nachten verbleven in januari 2021

6/10 – Redelijk

Jeremiah

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty rooms. Outdated heat source.
2 nachten verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible, dont stay

The room was nasty. Not cleaned. Frudge smelled bad, microwabe had food splattered in it.
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Sally

2 nachten verbleven in januari 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gross

The first room i was givin the walls were stained and patched,the tv and phone did not work and just felt dirty the second room i was given the floors were dirty and the tub and shower were not cleaned overall it was gross I'll never recommend or stay there again.
1 nacht verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Callum

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Unable to rest and relax for concern for property and self.
1 nacht verbleven in januari 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Mix opinion of my stay.

The rooms air conditioner didn’t work so it was really hot in the room the bathroom was dirty to where there was a wash rag from previous people still in the room, the bed was awful and the pillows sucked. But the customer service was amazing other than a note on the door multiple times saying will be back in 20 minutes and it was almost an hour
2 nachten verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a good stay no problems clean rooms
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Margarita

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The room was ok. It smelled like a cat or dog was in the room. Saw a roach crawling on the floor. The linen was cleaned. The floor could have been cleaner.
2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Makayla

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Leon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Did not have any toilet paper or the bar for it when I got there. Also, one coener of tje door the weather seal is gone.
2 nachten verbleven in oktober 2020