Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van St George's Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Bar
  • Roomservice
  • Spa
De huidige prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
21 van 21 kamers weergeven

Superior kamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Standaard kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Standaard kamer, uitzicht op jachthaven

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Familiekamer (Premium)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed OF 2 kingsize bedden

Premium kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Satellietzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standard Room With City View

  • Max. aantal: 2

Premium Room

  • Max. aantal: 3

Premium Family Room

  • Max. aantal: 4

Standard Room

  • Max. aantal: 2

Standard Room-Marina View

  • Max. aantal: 2

Superior Room With Sea View

  • Max. aantal: 3

Deluxe Family Sea View

  • Max. aantal: 3

Twin Deluxe Sea View

  • Max. aantal: 3

Deluxe Sea View

  • Max. aantal: 3

Twin Deluxe Marina

  • Max. aantal: 2

Deluxe Junior Suite

  • Max. aantal: 3

Deluxe Marina

  • Max. aantal: 2

Junior Suite

  • Max. aantal: 3

Cavalieri Suite

  • Max. aantal: 3

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Spinola Road, St. Julian's, MLA, STJ 3019

In de buurt

  • Saint Julian's Bay - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Portomaso Appartement & Marina Complex - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Portomaso-jachthaven - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Spinola-baai - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Dragonara Casino - 13 min. wandelen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Luqa (MLA-Internationale luchthaven Malta) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Happy Dayz - ‬2 min. wandelen
  • ‪Cleland&Souchet - ‬4 min. wandelen
  • ‪Spinola Terrace - ‬3 min. wandelen
  • ‪Salumeria Gardens - ‬4 min. wandelen
  • ‪Executive Lounge - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals

Hotel met een chique stijl niet ver van St George's Beach
Overweeg een verblijf bij Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals en geniet van vervoer van/naar de luchthaven, een poolbar en een terras. Geniet van een sauna om tot rust te komen en verwen jezelf met een gezichtsbehandeling, een massage of een lichaamsbehandeling. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Naast shoppen ter plaatse en een kapsalon, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad met gratis cabana's, ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een cadeauwinkel
  • Conciërgeservice, meertalig personeel en vergaderruimtes
  • Een kluis bij de receptie, bagageopslagruimte en een feestzaal
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 258 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies van 32 inch met satellietzenders
  • (kleer)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 8,50 tot 11 per persoon
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Ottocento
  • Pommarola

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Sportschool
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 3 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte

Buiten

  • Gratis zwembadcabana's
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras

Spa

  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 10 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer EUR 8.50–11.00 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 20 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Cavalieri Hotel
Cavalieri St. Julian's
Hotel Cavalieri
Hotel Cavalieri St. Julian's
Cavalieri Art Hotel St. Julian's
Cavalieri Art Hotel
Cavalieri Art St. Julian's
Cavalieri Art
Cavalieri Art Hotel Hotel
Cavalieri Art Hotel St. Julian's
Cavalieri Art Hotel Hotel St. Julian's

Veelgestelde vragen

Beschikt Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals over een zwembad?

Ja, deze accommodatie beschikt over een binnenzwembad, een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals?

Vandaag, 4 dec. 2025, kost een verblijf bij Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals van één nacht voor twee volwassenen op 7 dec. 2025 min. € 70,67, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 20 per persoon.

Waar staat Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals?

Dit hotel ligt in Paceville, op 15 minuten wandelen van Saint Julian's Bay en St George's Beach. Spinola-baai en Portomaso Appartement & Marina Complex liggen op enkele stappen afstand.

Beoordelingen over Cavalieri Hotel Malta, a member of Radisson Individuals

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 144 van 286 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 104 van 286 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 286 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 286 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 286 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een goed, schoon en mooi hotel. De service is zeer goed. En het personeel erg aardig. Het is schoon. De liften zijn verouderd.
16 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

CARO

Reisde met partner
Lost glory. Airco failed. Barth room not up to normaal standaard. General condition of hotel is not up-to 4 stars. Diner was ok.
7 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging is perfect. Het is allemaal goed onderhouden en heel schoon. De mensen zijn erg vriendelijk.
17 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Yamina

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, vriendelijk personeel die ook graag een praatje met je maken. Fijne hotelkamer. Fijn zwembad. Gelukkig geen last van zuipende jongeren. Ik heb heerlijk geslapen. Wat ik wel jammer vind is dat het uitzicht op zee geen uitzicht op zee is maar op St Julian is. Als ik zee lees dan wil ik de zee en horizon zien. Was uiteindelijk een heel fijn verblijf en ik ben blij dat ik dit hotel heb gekozen. Lekker eten. Ze houden ook rekening met allergieën. Menu in het restaurant was alleen beperkt. Ik zou er zeker weer willen verblijven.
9 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Mathieu

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Was wel oké. Alleen horrorliften: je hoopte maar telkens weer dat deuren open gaan en lift niet blijft steken… en dit voor alle drie de liften. Receptiemedewerkers niet echt vriendelijk en behulpzaam.
11 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Tim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dit hotel of niks!

Prima corona-oplossing voor ontbijt. Lekker in zee springen vanaf terras. Mooi uitzicht. Dit hotel is de echt enige optie voor een volgend bezoek aan Malta
5 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Christine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Breakfast great pool kids loved it
5 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Estrella, La Habra

Bathroom - add face towel, body lotion. Upgrade the shower control -its difficult to control the temperature of the water, it's either too cold or too hot. Bedroom - fix the air conditioner - it's too cold! Elevator - too small for our group of 52 pilgrims Breakfast is great! Improve this with offering white rice and fish - fried or grilled or steamed fresh fish.
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Emma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Out stay was brilliant but they are currently refurbing the rooms. We were in an older style room, the bedroom was pretty good but the bathroom was very dated and basic...All still good and clean though. Staff very helpful, breakfast excellent and pool area with indoor and outdoor pools was lovely. Great location, was made by having a seaview. I wouldn't hesitate to come back.
4 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Fiona

Negatief: Netheid, personeel en service
Staff slow to react to issues, 3 times I had to report unsafe conditions and potential fire risk. Staff were slow at breakfast to clean tables and top up drinks machines, cups, saucers and cutlery The first room was at best 2* not the 4* the hotel claims
7 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Sheena

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very inconsistent with cleaning and I had multiple issues with the room cleanliness
8 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Bethany

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
amazing breakfast options including gluten free , cooked, sweet pastries and lovely staff all round - specifically a friendly chef in the restaurant area who advised of us places to go (unfortunately can’t remember his name!) They let us check in earlier and prioritised our room getting cleaned to do so. Also stored our luggage for early check in and also on our last day which was super helpful and convenient. They provide towels for sunbeds and cleaning/ room service was spotless no issues. The only issue we ran into was our room door wouldn’t lock but they fixed this very quickly on the same day. Also there’s a safe in the rooms for valuables. The rooms and beds are large and great size balcony comes with a mini fridge. The only feedback I’d say is the bottom of our bathroom door was water damaged from where water leaks out from the walk in shower, so it didn’t close properly! But apart from that the bathroom was great, towels can be replaced daily and no major concerns :)
5 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Salifya

4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staff were excellent. They were always smiling and happy to help and share local knowledge. We will definitely be returning to the hotel, I can’t recommend highly enough.
7 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Hong Anh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Feuchtigkeit in dem Zimmer war relativ hoch deswegen finde ich das nicht so sauber wegen nassen Boden und feuchten Geruch. Die Klimaanlage bzw. das Luftfiltersystem muss in dieser Situation verbessert werden. Darüber hinaus gibt es drei Aufzüge, von denen jedoch nur einer funktioniert, sodass sowohl für Kunden als auch für das Personal lange Wartezeiten entstehen.
3 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Bjorn N

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The 1 start review is for the Manager on duty, between Aug 20th and Aug 22nd, 2025, when I stayed here. I checked in around 14:00, and as a Expedia Platinum member for years, I thought I get some good service and a good room, which most hotels I stay at around the world provides. But no, not here. I got a room on the first floor right above the lobby facing the street where the taxis drop off. Tried to take a late afternoon nap because I was jet lagged but couldn't due to the noice. Went down to request a room change from the front desk staff, I asked to speak to the manager. The manager refused to come out to speak to me. I went 3 times that same day, to request another room and to speak to the manger, each time, the staff went to the back office and came back, the manager was busy. Also did the same on the second day, Aug 21st, but no, the manager too busy. Absolute terrible customer service. If the manager doesn't dare to face its paying customers, perhaps the hospitality industry is not for you. I hope your boss will read this and send you back to the mailroom where you belong. For the room, they are old, cheap small sheets that don't even cover the bed, so you wake up touching the old mattress. Super old wooden closet, where the door was broken. The pool is nice, the restaurant food was very basic and bland without flavor. Big plus however for a very impressive breakfast buffet. The hotel is in a good area, also a good plus. Honest review this.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Rossella

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Molto bello

L'hotel è stata la cosa più bella della vacanza a Malta! Considerato il caldo abbiamo trascorso bellissimi momenti di relax in piscina. La stanza al sesto piano aveva una vista bellissima e il personale dell' albergo è stato molto premuroso. Assolutamente ci tornerei.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Gary

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Cristina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nel complesso è una ottima scelta, ma se andiamo a vedere la stanza, parlo per quella del primo piano, beh lì c’è ancora molto da fare!!non era come la descrizione della foto, molto vecchia come stile e mobilio, il bagno poi, senza ventola, muffa, quando fai la doccia si bagna il pavimento, la porta rigonfia è scollata, mattonelle scheggiate, insomma proprio no!!! Per un quattro stelle e per il prezzo pagato! Overall it is a great choice, but if we go to see the room, I speak for the one on the first floor, well there is still a lot to do!! It was not like the description in the photo, very old in style and furniture, the bathroom then, without a fan, mold, when you take a shower the floor gets wet, the swollen door is unglued, chipped tiles, in short just not!!! For a four star hotel and for the price paid!
3 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

giovanni

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Clare

5 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Asbjørn

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Godt placeret hotel.

Godt placeret hotel, dejligt hotel ,venligt personale. Dog var restauranten dårligt indrettet idet akustikken var dårlig ( betød meget larm) og i det hele taget ikke særlig charmeret sted at spise. På værelserne manglede der bl.a. sengelamper. M.h.t. maden så havde vi også inkluderet aftensmad, som vi synes var meget krydret og ensartet.
14 nachten verbleven in oktober 2024