favehotel Sorong Papua

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Sorong

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
1 jan - 2 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een regendouche
Een minibar
Waterkoker
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een regendouche
Een minibar
Waterkoker
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Room Double

  • Max. aantal: 2

Standard Room Twin

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Basuki Rahmat Km 8, Sorong, West Papua, 98412

In de buurt

  • Masjid Raya Al-Akbar-moskee - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Vihara Buddha Jayanti-tempel - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Haven van Sorong - 5 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Sorong (SOQ-Domine Eduard Osok) - 2 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sederhana Lintau 88 - ‬8 min. wandelen
  • ‪Rumah Makan Megarasa Bandung - ‬14 min. wandelen
  • ‪Cafe Bakaro - ‬9 min. wandelen
  • ‪Kopi Item Fresh Toast Bean - ‬10 min. wandelen
  • ‪Pasar tradisional remu - ‬11 min. wandelen

Over deze accommodatie

favehotel Sorong Papua

Hotel vlak bij de luchthaven
Overweeg een verblijf bij favehotel Sorong Papua en geniet van een tuin, een droogkuis/wasserijservice en conferentieruimte. Het plaatselijke restaurant Lime Restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en meertalig personeel
  • Een 24-uurs receptie, rookvrije accommodatie en een feestzaal
Kamervoorzieningen
De 75 kamers bieden voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Regendouches, bidets en gratis toiletartikelen
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: IDR 105.000 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Lime Restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 105000 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

favehotel Sorong Papua Hotel
favehotel Papua Hotel
favehotel Papua
favehotel Sorong Papua Hotel
favehotel Sorong Papua Sorong
favehotel Sorong Papua Hotel Sorong

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij favehotel Sorong Papua?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij favehotel Sorong Papua?

Vandaag, 1 dec. 2025, kost een verblijf bij favehotel Sorong Papua van één nacht voor twee volwassenen op 1 jan. 2026 min. € 43,56, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij favehotel Sorong Papua inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij favehotel Sorong Papua uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt favehotel Sorong Papua een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat favehotel Sorong Papua?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op 1,1 km van Masjid Raya Al-Akbar-moskee en op 3,2 km van Vihara Buddha Jayanti-tempel. Haven van Sorong ligt op 5,7 km.

Beoordelingen

Beoordelingen over favehotel Sorong Papua

8,4

Zeer goed

8,8

Netheid

6,6

Locatie

8,6

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

8,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 28 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 70 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 70 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Julia

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Clean, friendly staff, and right next to the airport
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Julia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet, neat, clean, very friendly staf!
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location—very close to the airport, which was super convenient. The room was clean, and the staff were friendly and helpful throughout my stay. However, the room facing the street was quite noisy, which made it a bit difficult to relax at times. Overall, a good stay, but I’d recommend requesting a room away from the street for a quieter experience.
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Alex

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly and helpful. Breakfast was mostly indonesian plus eggs to order. Hotel clean, room confortable but my room faced the main road and was noisier than any other room i have ever been in. Ear plugs helped. Bed was comfy. They could add washcloths.
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Joana Tavares

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel bom, porém, muito barulho na rua

Hotel parece se bem novo. Quarto muito bom e bom atendimento. Muito próximo do aeroporto. O ponto negativo é que as janelas não possuem vedação acústica e há muito barulho na rua até tarde da noite.
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Mariana, Lynnwood

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Most other hotels have very full breakfasts, but the FavHotel is below average. The facility is fine, but not well kept up. Sorong is hard to find a good hotel, so if its just to stay the night and move on, this is as good as any other.
4 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Anastasia, Federal Way

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnight stay after 3 weeks in Raja Ampat. Hot shower was really welcome! 15min walk to the airport (which tbh was quite chaotic)
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Patrick

1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Donald

4 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Koshima

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
空港まで車で数分で便利。部屋に冷蔵庫がないのが残念。
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Jason

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are excellent. The location is excellent. 2 minute drive from the airport. However, the room service is limited and must be paid in cash. There are no ATMs around so you must bring cash with you. The shower heads spray everywhere so your bathroom will get wet. There were ants in the room. Good for a night but nothing longer.
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and attractive, reception friendly, room not large but due to unusual shape felt larger. Charming lime cafe, good breakfast included. Very close to airport.
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Teresa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is a little noisy, beds super comfortable
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Odile, Downers Grove

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bedroom was super warm, and airco only functioning when you're inside and you use your card key to turn it, and the electricity, on. So you have to boil for over an hour before it becomes to be an acceptable temperature. They only gave us one key which is always a challenge to get in and out the elevator/bedroom we you're two guests. It's located on a busy road, so ask for a bedroom on the back. Breakfast was fine, with all kind of Asian dishes but also the possibility to get eggs the way you like them, some toasts and pastries, and fresh fruits. Shower had no door and was pretty small. So it made it difficult not to soak the complete bathroom floor. It made the trick for one night coming back from a live aboard before to fly back to Jakarta.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Uthman, Greensboro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close ro airport
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Yves

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Escale d’une nuit.

Personnel très sympathique. Nous sommes arrivés par le vol de 06:30 et nous avons pu accéder à notre chambre à 09:00. Le seul bémol : le bruit …. Beaucoup de circulation … Le rapport qualité /prix est bon.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Lino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
-Hotel com preço bom e quarto suficiente bom para 1 noite. café da manhã mediano. O room service e proximidade com o aeroporto e com um pequeno shopping com mercado ajudam muito
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Eric

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bom por estar perto do hotel. Atendimento agradável.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Firli

2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
I would never return to this property. Period. First problem .. they were supposed to have transport at the airport. I messaged them stating all arrival details. At the airport we walked down the lines looking for our shuttle. on the second trip we were asked who we were looking for and a fellow spoke up that it was him. $ later and dropped in the boonies at the wrong hotel we realized we were scammed. Second...When we finally arrived at the hotel we were told our rooms were not yet available. We later got one of our two "non-smoking superior twin double rooms" and waited for the second. After hours we went down and the desk agent had no idea we had booked 2 rooms. When they (now 2) finally recovered our booking they tried to give us a smoking room. When we declined we were forced to purchase a 2 single rooms at additional regular cost. When I questioned this they admitted it was their own error but ... too bad, pay for 3 rooms or take the smoking room. $$ out of my pocket!!!! CB (Chico, Ca)

8/10 – Goed

yang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023