Hotel Del Fiol

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Tatui

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Inclusief ontbijt
  • Huisdiervriendelijk
  • Parking inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
28 dec - 29 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Luxe tweepersoonskamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe eenpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Luxe eenpersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe driepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Luxe driepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons opklapbed

Superior suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
  • 30 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Praça da Matriz 26, Tatui, SP, 18270-290

In de buurt

  • Praça da Matriz - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Teatro Procópio Ferreira - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Conservatório de Música e Teatro Dr. Carlos de Campos de Tatuí - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Wachttorenvereniging van Jehovah's Getuigen Bethel - 21 min. rijden - 15.2 km
  • Esplanada-winkelcentrum - 56 min. rijden - 69.3 km

Lokaal vervoer

  • Campinas (VCP-Viracopos - Campinas Intl.) - 88 min. rijden

Restaurants

  • ‪Divina Cafeína - ‬6 min. wandelen
  • ‪Padaria Quinze - ‬2 min. wandelen
  • ‪Maestro Burger & Grill - ‬7 min. wandelen
  • ‪Restaurante Doca's - Tatui - ‬2 min. wandelen
  • ‪Blend Cow Beer - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Del Fiol

Hotel in een winkelbuurt
Overweeg een verblijf bij Hotel Del Fiol en geniet van een gratis ontbijtbuffet, dagelijks een gratis receptie en een terras. Het plaatselijke steakhouse met Braziliaanse gerechten, Matriz 26, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op de tuin. Naast een koffiebar/café en een tuin, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Conciërgeservice, gratis kranten en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een feestzaal
Kamervoorzieningen
De 105 kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn voorzien van leuke voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Smart-tv's van 24 inch met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak, bureaus en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse (valet- en zelf parkeren)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 06.00 uur tot 10.30 uur in het weekend
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Matriz 26

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Smart-tv van 24 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je BRL 40.00 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: BRL 40.00 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Fiol Tatui
Hotel Fiol
Fiol Tatui
Hotel Del Fiol Hotel
Hotel Del Fiol Tatui
Hotel Del Fiol Hotel Tatui

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Del Fiol?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van BRL 40.00 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Del Fiol?

Vandaag, 19 dec. 2025, kost een verblijf bij Hotel Del Fiol van één nacht voor twee volwassenen op 28 dec. 2025 min. € 47,73, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Hotel Del Fiol inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Del Fiol uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Del Fiol?

Dit hotel ligt in het centrum van Tatui, op 10 minuten wandelen van Praça da Matriz, Teatro Procópio Ferreira en Conservatório de Música e Teatro Dr. Carlos de Campos de Tatuí. Ook Parque Ecológico Municipal Maria Tuca en Wachttorenvereniging van Jehovah's Getuigen Bethel liggen op 20 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Del Fiol

9,2

Fantastisch

9,2

Netheid

9,4

Locatie

9,2

Personeel en service

8,8

Milieuvriendelijkheid

9,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 260 van 392 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 89 van 392 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 392 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 392 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 392 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

cassio

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lotated rith at center city. Staff very friendly. Breakfas good. Good internaet conection
1 nacht verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Kamyla

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrível

Atendimento horrivel, pessimo cafe e o Hotel fede. Ficamos no 1° andar e tem cheiro de barata....
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

ANTONIO B

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Rodrigo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Rodrigo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Guilherme

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

THOMAZ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel bom, vale a pena.

Hotel muito bom, não chega à excelência por alguns detalhes, mas vale a pena a estadia.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Luiz Felipe

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Mayara

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Giovanna

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Atendimento

Ja fiquei varias vezes no hotel, sempre tive uma otima experiência, mas dessa vez o atendimento dos funcionários foi difícil foram sem educação e paciência.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Tadeu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

MARINEUZA S

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hotel. Limpo e silencioso. Café da manhã bem completo. Localização espetacular.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Rogerio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelente atendimento

2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Alex

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel razoável. Já estive antes e notei uma certa queda na qualidade.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

RONY EDUARDO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bem localizado, confortável
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Raimundo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muito boa
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Valeria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

MARCIA DA SILVA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Antoine Abi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

mauricio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Giselle

Positief: Netheid, personeel en service

Hotel bom precisando de alguns ajustes importantes

Hotel simples, mas acolhedor e com um bom café da manhã. O que tenho a reclamar: As toalhas de banho encardidas, em péssimas condições, super desgastadas (poídas), só servem para pano de chão. Os travesseiros muito baixos e moles e Os copos de suco mal lavados, no café da manhã. Gosto do hotel, já é a terceira vez que me hospedo, apenas necessita rever esses pontos de higiene e conforto que são primordiais para os hóspedes.
3 nachten verbleven in juni 2025