Mr. Todd Hotel
Hotel met een bar/lounge, in de buurt van St George's Beach
Fotogalerie voor Mr. Todd Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(31 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Misschien vind je dit ook leuk

Barceló Fortina Malta
Sliema
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 304 beoordelingen
De prijs is € 118
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26 Manwel Dimech Street, Sliema, SLM1059
Over deze accommodatie
Mr. Todd Hotel
Gelijkaardige accommodaties

115 The Strand Hotel by NEU Collective
115 The Strand Hotel by NEU Collective
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer EUR 8.00 voor volwassenen en EUR 4.00 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 25 per kamer (enkele reis)
- Betaald parkeren: EUR 15 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Malta een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mr. Todd Hotel Sliema
Mr. Todd Sliema
Mr. Todd Hotel Hotel
Mr. Todd Hotel Sliema
Mr. Todd Hotel Hotel Sliema
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Mr. Todd Hotel
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
9,2
Locatie
9,4
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rita
Reisde met familie
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rita
7 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Kato
Reisde met partner
21 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kato
7 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Agatha Johanna Maria
3 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agatha Johanna Maria
6 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Albertus
Reisde met partner
4 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albertus
5 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Farida
Reisde met een groep
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Farida
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Tony, Nottingham
17 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ayana
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayana
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
luis Albeiro
Reisde met een groep, Reisde met partner
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

luis Albeiro
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Susana Muriel
Reisde met een groep
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susana Muriel
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met partner
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kentaro
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kentaro
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Debbie
1 nov 2025
Debbie
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Igor
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Igor
10 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
BERNARD LE
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
BERNARD LE
13 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Nathalie
Reisde met partner
9 okt 2025
Positief: Netheid
Nathalie
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAYUKI
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAYUKI
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Annie
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annie
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Cinthia
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cinthia
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met een groep
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
7 nachten verbleven in september 2025











