The Quay Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras, op wandelafstand van Raffles Place

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Quay Hotel

Standaard kamer | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Lobby
Restaurant
Terras
Voorkant van accommodatie
Raffles Place en Merlion zijn niet ver van The Quay Hotel. De accommodatie biedt een dakterras, een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2017
Een haardroger
Een regendouche
Een bidet
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

7,8 van 10
Goed
(34 beoordelingen)

Hoogtepunten

In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2017
Een haardroger
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard eenpersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2017
Een haardroger
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op de stad

8,2 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2017
  • 16 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Standaard kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2017
Een regendouche
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
57 South Bridge Road, Singapore, 058688

In de buurt

  • Raffles Place - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Merlion - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Orchard Road - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Marina Bay Sands Casino - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Marina Bay Sands Skypark - 3 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Clarke Quay - 6 min. wandelen
  • Station JB Sentral - 26 min. rijden
  • Changi Airport (SIN) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Un-Yang-Kor-Dai - ‬1 min. rijden
  • ‪Hotel Clover The Arts - ‬1 min. wandelen
  • ‪Dawn - ‬1 min. wandelen
  • ‪Co Chung - Authentic taste of Vietnam @Boat Quay - ‬3 min. wandelen
  • ‪Fangko House - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Quay Hotel

Hotel vlak bij Bugis Street Shopping District
The Quay Hotel ligt in de buurt van Raffles Place en Merlion en biedt een dakterras, een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en rookvrije accommodatie
  • Gratis kranten, hulp bij uitstappen/tickets en bagageopslagruimte
  • Een lift, meertalig personeel en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij The Quay Hotel hebben leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Smart-tv's met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: SGD 16 per persoon
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • Gebouwd in 2017
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Smart-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: SGD 50

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 11 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer SGD 16 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: SGD 75 per voertuig (enkele reis, voor maximum 7 personen)
  • Toeslag voor laat uitchecken: SGD 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Quay Hotel Singapore
Quay Hotel
Quay Singapore
The Quay Hotel Hotel
The Quay Hotel Singapore
The Quay Hotel (SG Clean)
The Quay Hotel Hotel Singapore

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Quay Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Quay Hotel voor parkeren?

Bij The Quay Hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij The Quay Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Quay Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van SGD 50 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt The Quay Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van SGD 75 per voertuig.

Waar staat The Quay Hotel?

Dit hotel ligt in Downtown Singapore, op 10 minuten wandelen van Boot Quay en Raffles Place. Ook Merlion en Bugis Street Shopping District liggen op een kwartiertje wandelen. Station Clarke Quay ligt op 6 minuten wandelen en naar Station Raffles Place is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Quay Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 203 van 536 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 215 van 536 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 536 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 536 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 536 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect locations with enough to do around the neighbourhood. Also many dinner options. The room was clean and nice.
3 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Roy

Reisde met partner
Positief: Netheid
Na het uit checken was er geen toilet beschikbaar vanwege een storing
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Karoline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het feit dat de kamer geen ramen heeft vind ik niet storend. Betekent ook dat je geen last hebt van het drukke verkeer voor de deur en dat het lekker lang donker blijft in de kamer
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Karoline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede centrale locatie
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke prijs voor verder prima hotel
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Yan, Lutz

Positief: Netheid, personeel en service
No conditioner, no soap, no face towel, no hair towel.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Farid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the room is fantastic
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Marinor

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is quite small and has no window, but it is clean. The place is close to Chinatown and has many places to eat. Nice place to stay.
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Tu

Awesome stay
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Aleksandr, Porter Ranch

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good easy stay nothing special
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay to be close to the action of the Quay area and if up to it extremely walkable to all the attractions nearby. Definitely a hike in the heat, but if walking isn’t for you then close to an MRT station to make every thing even more accessible!
4 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

NOBUTOSHI

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテル代が高いシンガポールで料金は安めでした。部屋の中は、改修されているのですが、エレベーター、廊下、部屋の床などがとても気になる古さを感じました。 部屋にはバスタオルが1枚しかありませんので、注意が必要です。使い捨てのスリッパと耳栓は置いてありました。
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Paul Stefan

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Mark, Houston

Good location. Helpful staff. Safe snd cozy. Good deal for a stopover in Singapore. Will return.
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Gladys, long beach

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
This property is located centrally in Singapore. Not far from many places, however the bus lane is located directly in front of the hotel thereby taxis and Grab drivers have to pick you up or drop you off across the street. Be careful in the shower/ bathroom. The floors are tiled and the shower shoots directly onto the bathroom floor making it very slippery. There aren't any dressers or counter space in the bathroom to place your toiletries. Aside from that the stay was rather nice and quiet. There are no restaurants on site but plenty nearby.
4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Kriz

Fair price for a well located hotel.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

O

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay.
7 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Chetiya Thivanka

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, loads of places to eat, right next to Clark Quay. Walk up past the bus stop to get you grab, just a 100 meters or so
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Kawabe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staffs are nice
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Paula, Anchorage

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We were provided one towel each. They were clean, but grey and threadbare. Upon request, they provided also hand towels, but no more bath towels. The hand towels had holes in them. The electrical outlet on one side of the bed was bashed in and the adapter wouldn't fit. The condition of the property is not very good at all, but it is clean and in an excellent location for tourists. We decided to stay the whole 4 days. The front desk people were helpful, especially as regards to catching a ride share as the bus stop is directly in front of the hotel and no one else can stop there. Ride share must be caught in front of the bus stop.
4 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Maurice

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The matresses are very squeeky
5 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Narelle

Positief: Personeel en service
Staff were friendly and helpful and check in was a quick and smooth process. Hotel was about a 10 min walk from the train stations and easy to find. However, I had read previous reviews about rooms that smelt musty and mouldy, and that’s exactly what I got. I had a standard single room and it was so difficult to breathe, despite the air con being on. Staff couldn’t change my room as the hotel was fully booked, but they did come to spray air freshener, which only helped for about 5 mins. I would have gone to stay somewhere else if it wasn’t so late. Definitely unsafe for your health and lungs and I wouldn’t recommend staying here. Perhaps other rooms may not be as bad, but if you get given room 407, I strongly advise you request a change! I’m just awaiting to see if I can receive any compensation for it.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Leen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

sergio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propiedad en buen estado de mantenimiento, limpia, ordenas, pero costosa. Cerca del Merlion a 1 km, pero la ciudad esta tan bien conectada que pude estar mas lejos a un menos costo. El hotel cumplia con su objetivo era limpio en un lugar financiero, cerca de estacion de metro.
1 nacht verbleven in april 2025