HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Shikokuchuo

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Zakelijke services
De huidige prijs is € 23
12 dec - 13 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven

Economy tweepersoonskamer, roken

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Twin kamer, roken

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Economy tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
  • 20 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Deluxe Twin kamer, roken

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Deluxe Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
  • 30 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 twijfelaars

Traditionele kamer, roken (Japanese Style)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
  • 50 m²
  • Max. aantal: 5
  • 5 eenpersoons futons

Premium Twin kamer, roken

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een microgolfoven
  • 50 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Twin Room Smoking

  • Max. aantal: 3

Deluxe Twin Room Smoking

  • Max. aantal: 4

Semi Double Smoking

  • Max. aantal: 2

Deluxe Twin Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 4

Twin Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 3

Semi Double Room Nonsmoking

  • Max. aantal: 2

Premium Twin Room

  • Max. aantal: 4
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3-14-5 Mishima-chuo, Shikokuchuo, Ehime-ken, 799-0405

In de buurt

  • Papiermuseum - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Kawanoejyo Kasteel - 7 min. rijden - 5.6 km
  • Sankaku-heiligdom - 8 min. rijden - 8.2 km
  • Kinsha Meer - 11 min. rijden - 13.2 km
  • Tomisato-dam - 17 min. rijden - 18.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Awaikeda - 31 min. rijden
  • Kochi (KCZ-Ryoma) - 67 min. rijden

Restaurants

  • ‪マクドナルド - ‬5 min. wandelen
  • ‪ラーメン工房 りょう花 伊予三島店 - ‬12 min. wandelen
  • ‪鶏居酒屋 てん - ‬10 min. wandelen
  • ‪こがね製麺所 - ‬14 min. wandelen
  • ‪伊志川 - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima

Hotel vlak bij een treinstation
HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima biedt onder andere een wasserij. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Vergaderruimtes, een feestzaal en een automaat
  • Een lift
Kamervoorzieningen
De 112 kamers zijn individueel ingericht en hebben volop comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, microgolfovens en beperkte schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Microgolfoven op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (beperkt beschikbaar)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 10 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Tv

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Microgolfoven

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individueel ingericht

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 15.00 uur tot 08.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je JPY 2000 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
2 in totaal (tot 10 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: JPY 2000 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bij deze accommodatie kun je je bagage laten bewaren vanaf een dag voor het inchecken tot op de dag dat je incheckt. Je dient de accommodatie er vooraf van op de hoogte te stellen dat je je bagage stuurt voorafgaand aan het inchecken. Bagage die zonder melding vooraf wordt opgestuurd, wordt mogelijk niet geaccepteerd. Accommodaties mogen om wettelijke redenen geen waardevolle spullen, bederfelijke waar of levende wezens aannemen en in bewaring nemen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Livemax Iyo-Mishima
Hotel Livemax Iyo-Mishima Shikokuchuo
Iyo-Mishima
Livemax Iyo-Mishima
Livemax Iyo-Mishima Shikokuchuo
Hotel Livemax Iyo-Mishima Shikoku, Japan - Ehime
Hotel Livemax Iyo Mishima
Livemax Iyo Mishima
HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima Hotel
HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima Shikokuchuo
HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima Hotel Shikokuchuo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima?

Ja, bij dit hotel zijn honden met een gewicht van maximum 10 kg per huisdier toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van JPY 2000 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost een verblijf bij HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima?

Vandaag, 25 nov. 2025, kost een verblijf bij HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima van één nacht voor twee volwassenen op 12 dec. 2025 min. € 22,88, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima?

Dit hotel in Shikokuchuo ligt op 10 km afstand van Kawanoejyo Kasteel, Sankaku-heiligdom en Setonaikai Nationaal park. Kinsha Meer ligt op 14,4 km.

Beoordelingen over HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 152 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 152 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 152 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 152 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 152 beoordelingen

6,0/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

5,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

HItoshi

Zakenreiziger
清潔です 
1 nacht verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Dominik

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich hatte ein traditionelles Zimmer mit 50 qm gebucht und bezahlt. Es hat über 125€ gekostet. Wenn man sich den durchschnittlichen Preis der Zimmer in diesem Hotel anschaut, weiß man dass es sich hier um puren Luxus handeln muss. Wenige Wochen vor meiner Ankunft wurde ich darüber informiert, dass das gebuchte und bezahlte Zimmer nicht zur Verfügung steht und ich auf ein alternatives Zimmer umgebucht werde. Die Zimmerverfügbarkeiten haben sich da wohl spontan geändert. Da meine Reiseroute schon fest stand, hatte ich keine Möglichkeit die Reisepläne anzupassen. Bei meiner Ankunft habe ich feststellen müssen, dass ich ein massives downgrade bekommen habe. Das mir angebotene Zimmer hatte lediglich 20qm und war ein Standard Zimmer mit extra Mikrowelle (!). Naja, immerhin war es sauber. Das war dann aber auch schon alles. Auf jeden Fall stimmt hier das Preis-Leistungs-Verhältnis definitiv nicht. Eine Erstattung der zu viel gezahlten Kosten gab auch nicht. Vor Ort lies sich das auch nicht klären, da keiner der Angestellten englisch sprechen konnte. Meine Erfahrung mit diesem Hotel ist demnach, dass das schäbige Zimmer zur schäbigen Unternehmenspolitik passt. Nämlich eine Dienstleistung abzukassieren, die nicht erbracht wurde. Wenn man also nicht zwingend in Iyo-Mishima vor Ort sein muss, dann lohnt es sich eine Haltestelle mit dem Zug weiter nach Kawanoe zu fahren, um dort zu übernachten. Dort gibt es mehrere Übernachtungsmöglichkeiten zur Wahl. So werde ich es zukünftig machen.
1 nacht verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Tosiharu

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーの温度が上がるのに時間がかかる
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Ryotaro

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Junko

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
改装途中のようです。フロントや廊下、他の部屋のドアは年季が入っていましたが、私の部屋はベッド、トイレ、テーブル、電化製品は新しかったです。 高松空港の高速バスの停留所が目の前、JR駅も近いです。
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

??

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

masaki

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
改装中で朝食がありませんでした
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

JUHYUN

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

경비가 부족하다면 괜찮은 옵션이지만

뷰는 아주 좋았습니다. 전체적으로 노후된 시설 때문에 20년전 일본 여행할때의 감성을 느꼈습니다. 근처 건설노동자들이 많이 묵는 느낌이네요. 담배 냄새가 곳곳에 납니다 참고하세요.
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Eiichi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

改装中 今はやめよう

改装中。部屋は古いままのもので、かなり程度は低い。シャワーのお湯が出ない。連れの部屋てば湯が熱すぎてやけどしそうと。とにかく今はお勧めしないので、改装完了後にどうぞ。駅前はこのホテルしかない。
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

VINCENT

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
價格便宜; 步行五分鐘內已有超市,各類食肆和便利店; 裝修和設施都是比較老舊,但算是整潔的。
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Risa

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントスタッフの方はとても丁寧な対応をしてくださいましたが、浴室の清掃状態が気になったのと、ユニットバスに限らず、バスマットがなかったことに不便を感じました。他のLiVEMAXさんではあったのに。。 あとは室内照明が暗かったり、姿見の鏡の前に棚が設置されており、姿見の機能を果たせなかったのは残念でした。。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

TUNG YEUNG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

微波爐這設施很貼心

很好的住宿,酒店有停車場,客房清潔衛生,房間內有微波爐,可以翻熱食物,很好的設施,鄰近10分鐘步行便可以到達大型超市,非常好。
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Toshihiro

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
隣の部屋で犬が吠えている。
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Capt JBA

1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

KOICH

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

KAIWEN

4 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Takahiro

7 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ダメ

うるさすぎた 環境が悪い
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

??

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッドフレーム等ぼろぼろでびっくりしました。
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

KOJI

1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

takashi

1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Takeshi

Zakenreiziger
駐車場がなく歩いて5分以上かかるところしかなかった
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

SHIFUN

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Jun

1 nacht verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

??

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルが古いせいか、電気がチカチカしたり、コンセントに電気が通って無かったり、不便でした。 あと、風呂場にタオル掛けなどが無く、風呂上がりで使用したタオルを床に放置するしか無くとても不潔さを感じる
2 nachten verbleven in januari 2025