Ryokan Pinon
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op wandelafstand van Ikaho Onsen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ryokan Pinon





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verrijdbare/extra bedden
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Double Room With Bath With City View laden

Double Room With Bath With City View
Alle foto's voor Regular, Single With Bath laden

Regular, Single With Bath
Double Room-Non-Smoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

383 Ikaho, Ikahomachi, Shibukawa, Gunma, 377-0102
Over deze accommodatie
Ryokan Pinon
Gelijkaardige accommodaties

Joshinnosato Hibikino
Joshinnosato Hibikino
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 49 beoordelingen
De prijs is € 246
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Pinon Hotel Shibukawa
Ryokan Pinon Hotel
Ryokan Pinon Shibukawa
Ryokan Pinon
Ryokan Pinon Hotel
Ryokan Pinon Shibukawa
Ryokan Pinon Hotel Shibukawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Pinon
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mrt 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
風呂場が寒かった以外は快適でした


Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Kaori
21 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaori
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
KEIGO
Reisde met familie
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIGO
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
masafumi, 家族旅行
27 sep 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
masafumi
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
洋風でおしゃれ。親切で快適。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Atsuko
2 aug 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事がとても美味しかった!
Atsuko
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また泊まりたくなる
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
HIROYUKI
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしいホテルです
HIROYUKI
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Eduardo Jr
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
serene
Eduardo Jr
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
msk, tsukuba
15 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
よりホテルです
msk
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
MINORU
6 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リーズナブルでゴージャスそして満足
MINORU
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
King Hei
16 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very special place in Japan
King Hei
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
msk, 茨城県
3 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事のおいしいホテル
msk
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
おとっつあん, 東京
13 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
別荘風気に入った
おとっつあん
1 nacht verbleven in oktober 2017