Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Libest Inn Amami





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, uitzicht op de stad laden

Tweepersoonskamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, uitzicht op de stad laden

Eenpersoonskamer, uitzicht op de stad
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, uitzicht op de stad laden

Deluxe Twin kamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, uitzicht op de stad laden

Twin kamer, uitzicht op de stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Matue 10-21 Koniya, Oshima, Setouchi, Kagoshima-ken, 894-1505
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Sunflower City Hotel
Sunflower City Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.2 van 10, Goed, 52 beoordelingen
De prijs is € 64
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Libest Inn Amami Setouchi
Libest Amami Setouchi
Libest Amami
Libest Inn Amami Hotel
Libest Inn Amami Setouchi
Libest Inn Amami Hotel Setouchi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Libest Inn Amami
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
4 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
かつよし
3 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
かつよし
3 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Koichi
21 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koichi
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
みつえ
24 jun 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
みつえ
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Tajima
20 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Tajima
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
ARISA
11 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ARISA
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Kanae
3 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Kanae
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Toshiyuki
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiyuki
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Tokuya
Reisde met familie
29 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tokuya
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
OSAMU
19 mrt 2022
OSAMU
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Sato
Reisde met een groep
3 feb 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sato
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Sachie
1 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした!
Sachie
4 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Rhys
25 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
Rhys
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
おすすめしたいホテル
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Yuko
Zakenreiziger
21 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuko
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
??
9 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
みき
30 sep 2021
みき
4 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
親切丁寧なホテルです。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
ヨシノブ
18 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヨシノブ
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
keiko
Reisde met familie
23 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
居心地が良い
keiko
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
綺麗なシティホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
YASUMASA
Zakenreiziger
13 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
YASUMASA
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Itaru
25 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いホテルです、再訪決定!
Itaru
3 nachten verbleven in augustus 2020