Namsan Forest City

2.5-sterrenaccommodatie
Pension in Seoel, op wandelafstand van Myeongdong-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Namsan Forest City

City kamer, 1 queensize bed | Verduisterende gordijnen, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
City kamer, 1 queensize bed | Badkamervoorzieningen | Een douche, gratis toiletartikelen, een haardroger, pantoffels
Exterieur
Details aan de binnenkant
Gang

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

City kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Vloerverwarming
  • 10 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
13-8 Toegye-ro 24-gil, Jung-gu, Seoul, 04629

In de buurt

  • Myeongdong-straat - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Myeongdong-kathedraal - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Namdaemun-markt - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Stadhuis van Seoel - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Toren Noord-Seoel - 5 min. rijden - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Myeong-dong - 2 min. wandelen
  • Station Seoul - 19 min. wandelen
  • Seoel (ICN-Incheon Intl.) - 62 min. rijden

Restaurants

  • ‪A Twosome Place - ‬3 min. wandelen
  • ‪瑞源 - ‬3 min. wandelen
  • ‪Rooftop Bar Floating - ‬3 min. wandelen
  • ‪Butterfinger Pancakes - ‬3 min. wandelen
  • ‪엘리제 - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Namsan Forest City

Pension vlak bij Myeongdong-straat
Namsan Forest City ligt in de buurt van Myeongdong-kathedraal en Namdaemun-markt en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Vervoer vanaf de luchthaven, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Rookvrije accommodatie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Namsan Forest City bieden leuke bijkomstigheden zoals vloerwarming en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 23 inch met premium tv-zenders
  • Vloerwarming, verwarming en schoonmaakservice

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Japans, Koreaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein; reserveren verplicht
  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 23 inch met premium kabelzenders

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Vloerverwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De accommodatie rekent 5 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
De receptie is dagelijks geopend van 09.00 uur tot 20.00 uur.
De inchecklocatie verschilt van die van de accommodatie. Ga om in te checken naar [NAMSAN FOREST].
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je KRW 10000 per huisdier, per dag
Alleen honden en katten zijn toegestaan
Tot 5 kg per huisdier

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: KRW 100000 per voertuig
  • Toeslag voor huisdieren: KRW 10000 per huisdier, per dag
  • De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Nationale beoordeling

Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.

Accommodatie ook bekend onder de naam

NAMSAN FOREST CITY Guesthouse Seoul
NAMSAN FOREST CITY Guesthouse
NAMSAN FOREST CITY Seoul
NAMSAN FOREST CITY Seoul
NAMSAN FOREST CITY Guesthouse
NAMSAN FOREST CITY Guesthouse Seoul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Namsan Forest City?

Ja, bij Namsan Forest City zijn honden en katten met een maximumgewicht van 5 kg per huisdier toegestaan. Er geldt een toeslag van KRW 10000 per huisdier, per dag.

Hoe laat kan ik bij Namsan Forest City inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Namsan Forest City uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Namsan Forest City een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek vervoer vanaf de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van KRW 100000 per voertuig.

Waar staat Namsan Forest City?

Dit pension ligt in Myeong-dong, op 5 minuten wandelen van Myeongdong-straat en Namsan Park. Ook Namdaemun-markt en Myeongdong-kathedraal liggen op een kwartiertje wandelen. Station Myeong-dong ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Chungmuro is het 9 minuten wandelen.

Beoordelingen over Namsan Forest City

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 29 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 29 beoordelingen

6,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Gil Hwa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

명동에서 조요한 시간 보내기

가격대비 조용하고 깨끗하게 거주하였어요
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

ji

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ㄱ가성비 짱 숙소

가격이 정말 싸고 좋았습니다 ! 좁긴 하지만 깔끔해요 !
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Thomas Jeremie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020

10/10 – Uitstekend

KIJOO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

가격대비 최고 숙소!!

위치, 깨끗함, 난방, 화장실.. 아주 퍼펙트입니다. 이만한 가격에 이런 상태의 숙소 찾기 힘듭니다. 최고입니다. 강추!!
1 nacht verbleven in april 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
蚊と変な虫が部屋の中で ですぎる! 枕カバーとか布団が最初から用意されてるやつが 洗濯してないような匂いして臭かった 前半的に不衛生
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

SeaG, Los Angeles, CA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to metro and easy walking to food and shopping
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
There is literally no staff at the building, so checkin/checkout needs to be done by tablet. That’s okay if you’re really good at English/Korean, but there were a lot of guests who weren’t that good at English that I had to help. There were some condition issues with the room too, it had a really bad smell that wouldn’t go away even after opening the windows. There was also a loose piece of cardboard in the bathroom that covered up a door to another room that made me feel a little uncomfortable. But the location and price are excellent, it’s just that get what you pay for.
5 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Oskar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rekommenderas INTE

Rummet eller kanske ska kalla det för garderoben (kunde knappt öppna ens en av våra väskor) hade en stark unken lukt som vi var tvungna att värda ut varje gång vi kom dit innan vi ens ville gå in i rummet. Flera artiklar satt löst som tex duschhållare och lås. Hade dessutom en invasion av flugor i rummet de gillade säkert den unkna och fukta miljön. Toa var minimal (två personer kan inte ens stå där inne) hade Stockholmsdusch och saknar vettig frånluft så rummet blev till en ångbastu efteråt vi duschat. I övrigt ligger det rätt bra till med nära shoppinggatorna. Incheckning sker via en iPad där man få koden till rummet, kändes inte speciellt tryggt att lämna sina värdesaker där eftersom det dessutom inte finns någon låst ytterport.
7 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Lam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
都算整潔,但不知為何晚上會有昆蟲在房間出現。 牆身薄,不太隔音,隔離房大聲嘈都聽到。 房間細,空間只夠打開一個行李箱,但我兩人住啊。
4 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Kiyoka

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice price with clean tidy room. Everything is great
5 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
態度が悪かった ホテル代は払ったのに、払えと言われた
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Janeth

Value for money and convenient to all. There was no staff so pls expect to do all by yourself , other than that, all were goood
4 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
排水口に髪の毛はあるし掃除もされてなかったです。寝る為だけには良いと思います。もう泊まりません。
2 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Hi

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
14時チェックインなのに行ったら部屋が未清掃。 伝えると一応掃除はしたみたいだけど、 水回りとか掃除したの?ってなるぐらい。 チェックインのタブレットもラーメンの汁?が付いて汚かった。 ここで2泊は我慢できず、他のホテル予約しました。 お金はもちろん一泊分も返ってきませんでした。
2 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
冷蔵庫があったら嬉しかったです^ ^
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
location is good and clean but the room is small...hopefully is not always at the.room .just for sleep is ok.....
7 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019