Hoshino Resorts KAI Akiu
Ryokan met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Sendai
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hoshino Resorts KAI Akiu





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 442
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Maximum 4 guests) laden

Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Maximum 4 guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een minibar
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Maximum 2 guests) laden

Traditionele Twin kamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Maximum 2 guests)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een minibar
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Maximum 3 guests) laden

Traditionele driepersoonskamer, niet-roken, uitzicht op rivier (Maximum 3 guests)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 Hirakura Akiumachi Yumoto, Sendai, Miyagi, 982-0241
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Westin Sendai
The Westin Sendai
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 191
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hoshino Resorts KAI Akiu Ryokan
Hoshino Resorts KAI Akiu Sendai
Hoshino Resorts KAI Akiu Ryokan Sendai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hoshino Resorts KAI Akiu
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ting yu
Reisde met een groep
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ting yu
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
CHE MING
Reisde met familie
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHE MING
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Bell
Reisde met een groep
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bell
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sin ting
Reisde met familie
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sin ting
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
PO YU
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
糅合傳統及現代美學的溫泉旅館
PO YU
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
IHSUAN
Reisde met familie
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IHSUAN
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Lee Ling
3 feb 2025
Lee Ling
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
CHUN NAN
Reisde met familie
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUN NAN
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Marian
Reisde met partner
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marian
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ronald
24 dec 2024
Ronald
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Keiko
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keiko
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
WEI WEN
22 aug 2024
WEI WEN
1 nacht verbleven in augustus 2024