Almont Hotel Sendai
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Sendai
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Almont Hotel Sendai





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 320
19 jul - 20 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Semi-Double Room) laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken (Semi-Double Room)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Semi-Double Non-Smoking laden

Semi-Double Non-Smoking
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Single Room Non-Smoking laden

Single Room Non-Smoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-4-10 Chuo, Aoba, Sendai, Miyagi, 980-0021
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Sendai Kokusai Hotel
Sendai Kokusai Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.554 beoordelingen
De prijs is € 75
25 jul - 26 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 voor volwassenen en JPY 990 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1500 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Almont Sendai
Almont Hotel Sendai Hotel
Almont Hotel Sendai Sendai
Almont Hotel Sendai Hotel Sendai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Almont Hotel Sendai
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Angie
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angie
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
SHUNJI
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHUNJI
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YUKI
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
KEAN HU
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEAN HU
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ryo
8 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Takashi
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Takako
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takako
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tetsuo
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tetsuo
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
hirosuke
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hirosuke
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jami
Zakenreiziger
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jami
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
yung kwan, hong kong
19 mrt 2025
yung kwan
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tak Man
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tak Man
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KEONG FAI
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEONG FAI
7 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
YOUNGHO
13 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
아침식사가 좋다고해서 아침을 추가햇는데 별로 였음.
YOUNGHO
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SHIH CHENG
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHIH CHENG
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tsz Yan
Reisde met familie
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯
Tsz Yan
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chevron Tsz Long
Reisde met een groep
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chevron Tsz Long
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Hideki
Zakenreiziger
28 feb 2025
Hideki
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
NienTzu
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NienTzu
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
ryosuke
Zakenreiziger
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食最高レベルです!
ryosuke
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nggi
Reisde met een groep
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nggi
2 nachten verbleven in februari 2025