Hotel 10 Sao Leopoldo

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in São Leopoldo

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel 10 Sao Leopoldo

Feestzaal
Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Huisdieren toegelaten
Gang
Receptie

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
8 sep - 9 sep

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een minibar
Een bureau
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een minibar
Een bureau
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een minibar
Een bureau
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Hotel 10 Sao Leopoldo ligt in São Leopoldo in het stadscentrum. Bezoek Casa de Cultura de Esteio en Monumento Ao Sapateiro, enkele lokale bezienswaardigheden. Reizigers die graag shoppen, kunnen dat doen bij Bourbon Shopping en I Fashion Outlet.
Kaart
Av Getulio Vargas, 3952, Sao Joao Batista, Sao Leopoldo, RS, 93025-000

In de buurt

  • Fenac - Centro de Eventos e Negócios - 11 min. rijden - 12.3 km
  • ParkShopping Canoas - 15 min. rijden - 16.8 km
  • Luchtmachtbasis van Canoas - 22 min. rijden - 20.7 km
  • Consulaat van de Verenigde Staten van Amerika - 28 min. rijden - 29.6 km
  • Shopping Iguatemi Porto Alegre - 30 min. rijden - 31.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Unisinos - 4 min. rijden
  • Fenac Station - 12 min. rijden
  • Porto Alegre (POA-Salgado Filho Intl.) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Green's - ‬3 min. rijden
  • ‪Restaurante do Zôo - ‬5 min. rijden
  • ‪Roda Pizza Kronhardt - ‬3 min. rijden
  • ‪Restaurante Universitário - ‬14 min. wandelen
  • ‪Companhia do Sabor - ‬19 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel 10 Sao Leopoldo

Hotel in São João Batista
Bij Hotel 10 Sao Leopoldo zijn er de volgende voorzieningen: een gratis continentaal ontbijt, shoppen ter plaatse en een tuin. Naast een droogkuis/wasserijservice en een businesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Meertalig personeel, rookvrije accommodatie en een lift
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 81 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Portugees, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur op werkdagen en van 06.30 uur tot 10.00 uur in het weekend
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 10.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je BRL 42.25 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
1 in totaal (tot 7 kg per huisdier)
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: BRL 42.25 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

10 Sao Leopoldo
Hotel 10 Sao Leopoldo
Hotel Sao Leopoldo
Sao Leopoldo Hotel
Hotel 10 Sao Leopoldo Brazil
Hotel 10 Sao Leopoldo Hotel
Hotel 10 Sao Leopoldo Sao Leopoldo
Hotel 10 Sao Leopoldo Hotel Sao Leopoldo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel 10 Sao Leopoldo?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren met een gewicht van maximum 7 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van BRL 42.25 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel 10 Sao Leopoldo?

Vandaag, 21 aug. 2025, kost een verblijf bij Hotel 10 Sao Leopoldo van één nacht voor twee volwassenen op 8 sep. 2025 min. € 45,68, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel 10 Sao Leopoldo voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel 10 Sao Leopoldo inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 10.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel 10 Sao Leopoldo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel 10 Sao Leopoldo?

Dit hotel ligt in São João Batista, op 5 km afstand van Museu Escolar Professor Arnildo Hoppen, Museu do Trem en Museu Histórico Visconde de São Leopoldo. Ook Casa de Cultura de Esteio en Fenac - Centro de Eventos e Negócios liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over Hotel 10 Sao Leopoldo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 115 van 229 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 71 van 229 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 229 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 229 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 229 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rogier, Sao Paulo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Prettig hotel met goede basisvoorzieningen

Goede en vriendelijke service van de receptie medewerkers. Nette kamers (wij hadden een kamer met laminaat vloer). Lokatie is flink buiten Porto Alegre wat minder gunstig is.

10/10 – Uitstekend

Thiago

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muito bom

Execelente custo beneficio
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

João Paulo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Diomir José

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bom custo benefício

1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

marco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Contrastante em relação a toda rede 10

Uso com certa frequência os hotéis da rede 10, mas infelizmente pela segunda vez na unidade de São Leopoldo a hospedagem não foi legal, dessa vez cofre sem funcionar, me trocaram de apto, o que me mandaram estava em pior condições, além do cofre tb sem funcionar, o chuveiro não funcionava, atendimento dos funcionários precário, percebia-se falta de experiência, no período noturno ainda pior, não conseguiam solucionar assuntos de fácil trato. Espero que a unidade de São Leopoldo consiga se enquadrar dentro do padrão das outras unidades da rede.
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

marlei

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muito boa
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Desayuno pobre, cuartos confortables, ruidoso

Checkin extremamente demorado. Atendentes basicos. Cuarto super ruidoso nos toco, hacia la BR. Dormimos terrible de tanto ruido. Desayuno pesimo, hubo que pedir que por favor repongan. Pocas opciones. La verdad si no encuentran otro hotel es para una noche, pero deben existir otras opciones. Hace años nos venimos hospedando pero la experiencia es cada vez peor. Limpieza buena, camas confortables, ducha buena. Atencion apenas aceptable.
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Continua empeorando, desayuno pobre

Continua en decadencia el hotel10. Ya no es el mismo que hace años. Creo que hubo algun cambio de gestion en los ultimos años. Funcionarios apenas aceptable su atención, parece que nos estan haciendo un favor. Desayuno pobre, sin leche fria, sin huevo revuelto, sin chocolate en polvo, ni pao de queijo, ni siquiera agua. Demoran horrores en reponer. Realmente es una lastima verlo caer este hotel. Lo unico que salva son las habitaciones y las camas confortables. Es para una noche y seguir. Limpieza buena.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Tiago

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa, porém achei que caiu o serviço em relação a última estadia
6 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Fernando

2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Lucas

4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Paulo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tudo maravilhoso
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Marcos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Wellington

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Cleiton

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
O atendimento é terrível ,principalmente no restaurante e comida não é boa
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Eduarda Pereira

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Mariane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Café da manhã deixou a desejar

O hotel apresenta um quarto confortável e tive um ótimo atendimento na recepção. Mas a experiência no café da manhã deixou a desejar. Fui tomar café da manhã às 8 hs e não tinha café e pão de queijo. Fiquei surpresa e pedi para o pessoal da cozinha. Chegou o café às 8:30 e nessa hora acabou o leite, molho de salsicha, pão e suco. Sendo que o café é até às 9:30. Primeira vez que acontece isso num hotel dessa categoria.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

CLAUDIO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Altemir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

SÉRGIO

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

RICARDO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Marcos

4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

ALINE O M V

3 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Marcos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Sem compromisso com o horário de café da manhã.

Café da manhã todo dia atrasava e isto impactava no meu horário de chegada em meus compromissos. Não tinha ninguém para reportar esta situação que se repetiu ao longo de minha estadia. Precisam melhorar muito este quesito. Falta de pessoal na cozinha pela manhã, deixando muitos hóspedes saírem do hotel sem sua primeira refeição.
5 nachten verbleven in december 2024