Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Casa Palmeras Hotel





Bij Casa Palmeras Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een tuin, een spelletjesruimte en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Naast een fitnesscentrum en een conferentiecentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Casa Palmeras Hotel ligt in San Pablo. Bezoek Grand Villa Resort Butterfly Center en Villa Escudero Plantations, plaatselijke attracties, of ga naar The Lifestyle Strip en The Outlets at Lipa als je wat wilt shoppen.

Purok 3 Barangay, San Nicolas, San Pablo, Laguna, 4000
In de buurt
- Sampaloc Lake - 8 min. rijden - 6.0 km
- Lake Bunot - 11 min. rijden - 8.1 km
- Villa Escudero - 15 min. rijden - 13.8 km
- National Shrine of Saint Padre Pio - 18 min. rijden - 17.2 km
- University of the Philippines Los Baños - 30 min. rijden - 26.9 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Starbucks - 2 min. rijden
- McDonald's - 8 min. wandelen
- Wendy’s - 3 min. rijden
- Kwatogs - 16 min. wandelen
- Hot Side - 2 min. rijden
Over deze accommodatie
Casa Palmeras Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer PHP 180 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Palmeras Hotel San Pablo
Casa Palmeras San Pablo
Casa Palmeras
Casa Palmeras Hotel Hotel
Casa Palmeras Hotel San Pablo
Casa Palmeras Hotel Hotel San Pablo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Casa Palmeras Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
8,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
5,4/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jan 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
VALERIE
8 mei 2022
VALERIE
1 nacht verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Richard, springfield
Reisde met familie
4 mei 2022
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
4 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Duane Patrick
31 dec 2021
Duane Patrick
1 nacht verbleven in december 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
24 jan 2021
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Robert Guy
Reisde met familie
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert Guy
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
YOSHIMITSU
6 apr 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
YOSHIMITSU
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
5 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 mrt 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for a Quick Stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 dec 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 dec 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Jude
29 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed the stay ...
Jude
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Dae
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dae
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Dewitt Jr.
25 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and professional.
Dewitt Jr.
5 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
"Hiro"
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
"Hiro"
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
DeWitt
20 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great stay for the price.
DeWitt
7 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Chit, Paranaque City
7 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice and clean hotel with helpful staff
Chit
1 nacht verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Christine
3 mei 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 apr 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018