GR Solaris Lighthouse Los Cabos

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het strand met 6 restaurants en 3 buitenzwembaden

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • All-inclusive
  • Bar
  • Spa
  • Bubbelbad
De huidige prijs is € 247
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior kamer, balkon

8,4 van 10
Zeer goed
(18 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybedden
Verduisterende gordijnen
Plafondventilator
  • 46 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Deluxe kamer, balkon, uitzicht op zee

8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybedden
Verduisterende gordijnen
Plafondventilator
  • 46 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Superior kamer, balkon, aan het strand

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybedden
Verduisterende gordijnen
Plafondventilator
  • Uitzicht op het strand
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Superior kamer, balkon, uitzicht op zee

7,0 van 10
Goed
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybedden
Verduisterende gordijnen
Plafondventilator
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Paseo Malecon San Jose, San José del Cabo, BCS, 23405

In de buurt

  • Playa Hotelera - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Costa Azul - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Palmilla strand - 5 min. rijden - 4.3 km
  • Kunstwijk van San José del Cabo - 10 min. rijden - 2.3 km
  • Puerto Los Cabos - 14 min. rijden - 4.6 km

Lokaal vervoer

  • Internationale luchthaven Los Cabos (SJD), San Jose del Cabo, Baja California Sur, Mexico - 18 min. rijden

Restaurants

  • ‪Zài - ‬5 min. wandelen
  • ‪Café Solaris - ‬5 min. wandelen
  • ‪Casero - ‬1 min. wandelen
  • ‪Nidito - ‬4 min. wandelen
  • ‪Chambao - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

GR Solaris Lighthouse Los Cabos

Hotel met een chique stijl en een all-inclusive formule vlak bij Kunstwijk van San José del Cabo
Bij GR Solaris Lighthouse Los Cabos zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een swim-up bar en een poolbar. Geniet van een bubbelbad om tot rust te komen. Ga uiteten bij een van de 6 restaurants ter plaatse. Naast een vuurkorf en een koffiebar/café, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • 3 buitenzwembaden en een kinderzwembad met een swim-up bar
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Conciërgeservice, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en massage- en behandelingsruimtes
  • Een kruier/portier, rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 350 kamers hebben volop comfort met (laptop)kluisjes en laptopwerkplekken, bovenop leuke voordelen zoals airconditioning en gratis minibars.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Gratis kinderbedden en gratis extra bedden
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 40 inch met kabelzenders
  • (kleer)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilators

All-inclusive details

Dit hotel is all-inclusive. Het eten en drinken ter plaatse is bij de kamerprijs inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 11.00 uur
  • 4 bars/lounges
  • 6 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café
  • Een zwembadbar
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • 3 buitenzwembaden
  • Bubbelbad
  • Fitnesscentrum
  • Kinderzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • 3 buitenzwembaden
  • Babybed in de kamer
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis extra bed
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan het strand
  • Vuurplaats

Spa

  • 5 behandelingsruimtes
  • Massages voor diepe bindweefsels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Leuningen in de gangen (120 centimeter hoog)
  • Lift (90 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Trapleuningen (120 centimeter hoog)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed
  • Gratis extra bed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 40 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis gevulde minibar
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Mobiele toegangssleutel
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Gratis verrijdbare/extra bedden.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bestemmingstoeslag: USD 5 per accommodatie per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

GR Solaris Lighthouse Los Cabos AI
GR Solaris Lighthouse Los Cabos Hotel
GR Solaris Lighthouse Los Cabos All Inclusive
GR Solaris Lighthouse Los Cabos San José del Cabo
GR Solaris Lighthouse Los Cabos Hotel San José del Cabo

Veelgestelde vragen

Beschikt GR Solaris Lighthouse Los Cabos over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt 3 buitenzwembaden en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij GR Solaris Lighthouse Los Cabos?

Vandaag, 8 nov. 2025, kost een verblijf bij GR Solaris Lighthouse Los Cabos van één nacht voor twee volwassenen op 8 dec. 2025 min. € 242,50, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij GR Solaris Lighthouse Los Cabos?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent GR Solaris Lighthouse Los Cabos voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij GR Solaris Lighthouse Los Cabos inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij GR Solaris Lighthouse Los Cabos uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Is GR Solaris Lighthouse Los Cabos all-inclusive?

Ja, dit is een all-inclusive accommodatie.

Waar staat GR Solaris Lighthouse Los Cabos?

Dit hotel in Hotelzone ligt aan het strand, op 2 km afstand van Playa Hotelera en Costa Azul. Ook Punta Sur-golfbaan en San Jose monding liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen over GR Solaris Lighthouse Los Cabos

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 130 van 379 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 103 van 379 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 73 van 379 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 379 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 36 van 379 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Luisa

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was going well soon I arrived to the hotel we enjoyed the first days. But Unfortunately the general Manager Raimundo doesn’t know about human rights and ruine my vacations with his attitude and with any agnolage how to talk with his customers. I paid all inclusive for me, my partner and my son. My son is autistic and have food sensory disorder since first day I accommodate him with the chef to do the only the food he eats which is a pure, i gave him the list of the vegetables to put together and blended and he prepared for my son everyday, sometimes once sometimes twice a day. Unfortunately my son doesn't want to eat at the restaurant so I had to take the bowl with me to feeding him inside the room. And I always compensated the gesture of the chef and staff, always. But unfortunately Raimundo the Gerente (manager) had a bad move he start arguing that i cannot take the food for my son to the room its agains to the rules and i told him my son is autistic I'm doing this every day and the staff always allow me and he said. Doesn’t matter this time you can take but not anymore. I just told him my son is autist and he didn’t care or even accommodate a special needs child. This is not acceptable, where is the human rights.
9 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Veronica

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our view. we had a front beach room. It was great having an all inclusive. At the time that we went the hotel was not crowed and the weather was good. The beach is very clean, we felt save. The hotel was always clean too.
6 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Jasmin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was really nice. Felt bad you can tell they are short staffed. Dis de los muertos show was beautiful and the property is nice but Food is below average we couldn’t get any reservations for dinner the 2 nights we were there. Only ate at buffet which food was out for a while soggy, cold and flavorless.
2 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Miguel Alejandro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cómo punto de mejora es tener mejores opciones de entretenimiento interno en el hotel
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Victor Manuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
personal muy amable
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Lizette

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel esta muy deteriorado, quieren convertirlo en un club exclusivo pero solo cuentan con pequeñas zonas remodeladas, lo demas esta horrible, descuidado y no parece que tengan dinero para su mantenimiento,la calidad de la comida es muy mala y los restaurantes exclusivos no tienen ningun diferencial en bebidas o comida.. son malos y se nota que no invierten en tener comida o bebida de mejor calidad. No funcionaban la mayoria de los elevadores estaban en mantenimiento y las maquinas de hielo no funcionaban. El estacionamiento esta oscuro y sucio,Fue una decepcion estar en un hotel asi, no lo recomiendo aunque sea económico, hay mejores cadenas hoteleras. El personal es atento, solo el gerente Marcos fue descortés
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Efrain Lopez, Saltillo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect size of the hotel and great amenities.
4 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Kathryn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The restaurant choices are extremely limited. Have really gone down since new ownership. Staff is very nice
5 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Alessandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
beach view was very nice and good spots to relax
4 nachten verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Arthur Reginald

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I will be emailing a formal complaint regarding our stay.
6 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay. All inclusive is well worth it.
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mayte Guadalupe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitaciones limpias, excelente servicio por parte de los empleados, buen ambiente
4 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Leonel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bege
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Paulina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean, staff were friendly, balcony was ok, outdoors pools excellent!
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Francisca

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buena atención
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Dennis

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Staff was terrific as normal. Special shout out to Yoatzin-Bell Desk, Irene-Pool Restaurant Server and the 2 Marifer's-Concierge Desk as they took care of my fishing group and got compliments from all. On the flip side, the hotel needs to replace the ice machines as none were working, also only a couple of elevators were working and the beach restaurant was closed which was a bummer as the tower sushi restaurant was only open on Fridays which left limited choices for dining. Lastly, the hotel needs to invest in a full size freezer where us fishermen can store our catch during our stay or enable the staff to store our catch in one of the larger restaurant freezers. Wifi was spotty which needs to get fixed. They are remodeling a lot of the public areas which is great but still have a lot of work to do. We still love this hotel.
6 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jeffrey, Calgary

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
i was stayed as a single. when I checked in, i was told that I did not need evening dining reservations (as a single and very low occupancy due to time of year (september)). On my last night of 8, i was refused a table at the resort restaurant because i didn't have a reservation ... I didn't have one the previous 4 nights (i went out off the resort for a few). In addition, on checkout day, my airport transportation was picking me up at 11:45am. check out is 11 am, i asked for a 11:30am check out ... and was refused. This is the first time i have ever been refused a late checkout ... what a joke.
8 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Daniela Estefanía Gutiérrez

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Goran, Monterrey

3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Martha

2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Gloria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
El servicio y atención son buenos, pero el estado del hotel no es tan bueno, es un hotel viejo. El gimnasio es una vergüenza: las máquinas no servían, no había AC y se sentía un calor insoportable, los tapetes se deshacen. En cuanto a la comida también es bastante mala en sus restaurantes de especialidad y no hay variedad de bebidas alcohólicas
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

MANUEL

6 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Angelina

5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Zack Albert

6 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience. Access to food during off times would be good though.
3 nachten verbleven in mei 2025