Particuliere eigenaar
HOTEL BLU
Hotel met een 24-uurs receptie in San José de Cúcuta
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL BLU





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Een regendouche
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Een regendouche
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Vloerverwarming (badkamer)
Een regendouche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

AV 3 CALLE 8A #2-79, San José de Cúcuta, Norte de Santander, 54000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Millenium Victoria Plaza
Hotel Millenium Victoria Plaza
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
8.6 van 10, Uitstekend, 98 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL BLU Hotel
HOTEL BLU San José de Cúcuta
HOTEL BLU Hotel San José de Cúcuta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL BLU
Beoordelingen
7,2
Goed
8,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gaby
Zakenreiziger
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaby
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Norma Coromoto
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norma Coromoto
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
adanna mercedes
Zakenreiziger
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
100% recomendado
adanna mercedes
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Luis
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Omar, Ooltewah
Reisde met familie
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Omar, Ooltewah
30 apr 2024
Omar
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Omar, Ooltewah
Zakenreiziger, Reisde met familie
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 apr 2024
Positief: Netheid
Habitación 210
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Julio
3 apr 2024
Julio
1 nacht verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
VICTOR
Reisde met partner
28 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
VICTOR
2/10 – Ontzettend slecht
Sandra Milena
19 mrt 2024
Sandra Milena
3 nachten verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Karla
3 mrt 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karla
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
adanna mercedes
Zakenreiziger
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
adanna mercedes
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Anric
30 jul 2023
Negatief: Personeel en service
Anric
1 nacht verbleven in juli 2023