Hotel Kappara
Hotel in de buitenwijken met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor Hotel Kappara





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 3 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 3 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Alle foto's voor Twin kamer, balkon laden

Twin kamer, balkon
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Gratis babybed
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Triq Wied Ghollieqa, Kappara, San Gwann, Malta, SGN 4463
Over deze accommodatie
Hotel Kappara
Gelijkaardige accommodaties

Alexandra Hotel
Alexandra Hotel
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
7.2 van 10, Goed, 908 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Malta een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kappara
Hotel Kappara San Gwann
Kappara Hotel
Kappara San Gwann
Hotel Kappara Hotel
Hotel Kappara San Gwann
Hotel Kappara Hotel San Gwann
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kappara
Beoordelingen
7,8
Goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 okt 2019
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Alexandra, Utrecht
3 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 jun 2019
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Doorreishotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet voor herhaling vatbaar
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
peter, schaijk
7 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goede prijs en kwaliteit
peter
4 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jun 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 okt 2017
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
Daan
8 sep 2015
Positief: Personeel en service
Aardig hotel maar weinig voorzieningen in de buurt
Daan
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 aug 2015
Positief: Personeel en service
Eenvoudig goed hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Joeri, Rotterdam
29 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig en centraal gelegen net hotel.
Joeri
6/10 – Redelijk
Klaas, Apeldoorn
3 jan 2015
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor redelijke prijs niet ver van lucht
Klaas
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Functioneel hotal, schoon, vriendelijk
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Linda
1 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede uitvalsbasis
Linda
8/10 – Goed
Rita, Amersfoort
13 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in rustige buurt.
Rita
6/10 – Redelijk
Ingrid, Utrecht
27 jul 2014
Positief: Netheid
Prima hotel
Ingrid
6/10 – Redelijk
Paul en Marleen, Sinaai
2 mei 2014
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Troosteloos, eentonig ontbijt
Paul en Marleen
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
SHIGEYUKI
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGEYUKI
3 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Vittorio
Reisde met een groep
29 jul 2024
Positief: Personeel en service
Vittorio
7 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Sasha
Reisde met een groep
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sasha
10 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Kohei
Reisde met partner
28 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kohei
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Fhallonw
Reisde met partner
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fhallonw
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Stefano
6 jun 2024
Stefano
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Steven
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steven
1 nacht verbleven in maart 2024








