Hotel Salon de Provence
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Salon-de-Provence
Fotogalerie voor Hotel Salon de Provence





Beoordelingen
6,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Een haardroger
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Een haardroger
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

728 Avenue du 18 Juin 1940, Salon-de-Provence, 13300
Over deze accommodatie
Hotel Salon de Provence
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 6.05 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 4.50 voor volwassenen en EUR 4.50 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Handdoeken zijn tegen een meerprijs beschikbaar (gasten kunnen er ook voor kiezen om hun eigen handdoeken mee te nemen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
hotelF1 Salon Provence Hotel Salon-de-Provence
hotelF1 Salon Provence Hotel
hotelF1 Salon Provence Salon-de-Provence
hotelF1 Salon Provence
hotelF1 Salon de Provence
Hotel Salon de Provence Hotel
Hotel Salon de Provence Salon-de-Provence
Hotel Salon de Provence Hotel Salon-de-Provence
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Salon de Provence
6,4
6,4
Netheid
7,6
Locatie
6,6
Personeel en service
6,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
11 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
jean-pierre
Zakenreiziger
26 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon Plan
jean-pierre
1 nacht verbleven in november 2020
4/10 – Matig
Thomas
Zakenreiziger
29 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service
Pas génial mais pas cher...
Thomas
2 nachten verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Carine
Zakenreiziger
24 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carine
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
jean-pierre
Zakenreiziger
29 nov 2019
Positief: Personeel en service
Acceptable
jean-pierre
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Ece gestion
Zakenreiziger
19 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ece gestion
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
ahmed
Reisde met familie
28 okt 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Moyen
ahmed
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Marc
24 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déçu
Marc
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 okt 2019
Negatief: Netheid
Hôtel très insuffisant
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Jean-Marc
18 okt 2019
Jean-Marc
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
isabelle
Zakenreiziger
14 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
entable
isabelle
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
dufour
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
dufour
3 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Carolane, London/Lyon
15 sep 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carolane
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Christian
15 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 jul 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Isabelle
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Isabelle
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Bassou
26 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnels d’accueil désagréable
Bassou
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
ange
26 jun 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
ange
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
8 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Alexandra
6 mei 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Correct, personnel à l'écoute,
Alexandra
5 nachten verbleven in april 2019