Hotel Salon de Provence

Hotel met gratis parkeerplaatsen in Salon-de-Provence

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Een haardroger
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Een haardroger
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
728 Avenue du 18 Juin 1940, Salon-de-Provence, 13300

In de buurt

  • Base Aérienne 701 Salon-de-Provence - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Château de l'Empéri - 2 min. rijden - 2.4 km
  • École de l'Air - 3 min. rijden - 1.8 km
  • Nostradamus-museum - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Savonnerie Marius Fabre - 4 min. rijden - 2.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Salon - 7 min. rijden
  • Luchthaven Marseille - Provence (MRS) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Colombus Café - ‬3 min. rijden
  • ‪Paul Café - ‬2 min. rijden
  • ‪McDonald's - ‬18 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬2 min. wandelen
  • ‪Hotel Restaurant Campanile - ‬11 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Salon de Provence

Hoogtepunten van de accommodatie
Hotel Salon de Provence biedt onder andere een terras en een bar. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Salon de Provence zorgen voor veel comfort met gratis wifi en roomservice.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Gemeenschappelijke badkamers en wastafels op de kamer met douches en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Gratis kinderbedden, draagbare ventilators en dagelijkse schoonmaak

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van 06.30 uur tot 09.30 uur op werkdagen en van 07.30 uur tot 10.30 uur in het weekend: EUR 4,50 voor volwassenen en EUR 4,50 voor kinderen
  • Een bar/lounge

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Picknickplaats
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed

Badkamer

  • Douche
  • Gemeenschappelijke badkamer (wastafel op de kamer)
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Bureau
  • Draagbare ventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 17.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptie is van maandag t/m vrijdag geopend tussen 06.30 uur en 09.30 uur, van maandag t/m zondag tussen 17.00 uur en 21.30 uur, en van zaterdag t/m zondag tussen 07.30 uur en 10.30 uur.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
De receptie is op zaterdag, zondag en feestdagen geopend van 07.30 tot 10.30 uur en van 17.00 tot 21.00 uur.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 5 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 6.05 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 4.50 voor volwassenen en EUR 4.50 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Handdoeken zijn tegen een meerprijs beschikbaar (gasten kunnen er ook voor kiezen om hun eigen handdoeken mee te nemen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

hotelF1 Salon Provence Hotel Salon-de-Provence
hotelF1 Salon Provence Hotel
hotelF1 Salon Provence Salon-de-Provence
hotelF1 Salon Provence
hotelF1 Salon de Provence
Hotel Salon de Provence Hotel
Hotel Salon de Provence Salon-de-Provence
Hotel Salon de Provence Hotel Salon-de-Provence

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Salon de Provence?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van EUR 5 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Salon de Provence inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 17.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Salon de Provence uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Salon de Provence?

Dit hotel in Salon-de-Provence ligt op 3 km afstand van Château de l'Empéri, Musee Grevin de la Provence en Nostradamus-museum. Ook Fontaine Moussue en Ecole de l'Air Golf liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Salon de Provence

6,4

6,4

Netheid

7,6

Locatie

6,6

Personeel en service

6,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 43 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

david

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

jean-pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bon Plan

Loger dans un IBIS au prix d'un Formule 1
1 nacht verbleven in november 2020

4/10 – Matig

Thomas

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service

Pas génial mais pas cher...

On a eu ce qu'on a payé ! Hôtel très bon marché mais odeur de cigarette, toilettes parfois crado, et surtout gros problèmes informatiques dans les clés/codes des chambres. Points positifs : hôtel calme et bien situé.
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Carine

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Les codes d'accés non pas fonctionné pour tout l'hotel. Obligé d'aller à l'IBIS à coté pour résoudre le problème. La personne de l'accueil totalement débordé par cette situation, toute seule un samedi. Au final les chambres sont ouvertes mais certaines déjà occupées. Une fois dans la chambre pas possible d'en ressortir sinon on ne pouvait plus re-rentrer. Hygiène très limite donc on est parti de l'hotel et nous demandons un remboursement.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

jean-pierre

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service

Acceptable

1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Ece gestion

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

ahmed

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Moyen

Chambre propre etat des sanitaires limite dans l ensemble moyen. Prix justifié
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Marc

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Déçu

Un conseil... n'oubliez pas vos schlaps si vous devez sortir de votre chambre... La propreté des couloirs et des toilettes et douches est limite mais c’est probablement dû au grand âge de l’hôtel. Par contre les malentendants seront ravis de pouvoir voir de très près la circulation sur l’autoroute adjacente ! N’oubliez pas non plus vos linges.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid

Hôtel très insuffisant

Personne à l'accueil en cas de problème en cas de problème, propreté douteuse (toilettes et douche). Même à ce prix, on peut espérer avoir le minimum au niveau propreté.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Jean-Marc

1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

isabelle

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

entable

Accueil froid. Les portes s'ouvrent avec un code unique, mais dès 03h du matin, mon code fonctionne mal et tôt le matin (vers 06h30), je me retrouve dans l'impossibilité d'ouvrir ma chambre!!! Et bien sûr, personne à l'accueil! C'est une cliente qui avait une clé (car son code ne fonctionait pas non plus) qui m'a ouvert! Lamentable! Petit dej "à volonté", cela n'en a que le nom et en plus, hôtel complet et juste une petite table pour tous les clients! Un we de marathon, c'est juste lamentable! Je déconseille cet hôtel
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

dufour

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Dommage de ne pas avoir les douches dans la chambre .
3 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
j ai reçu un mail avec un code afin d obtenir la clef de la chambre, la machine nous répondait qu'il n'y avait pas eu de prépaiement et nous n'avons pas eu accès à l'hotel. Nous étions plusieurs. Le lendemain la préposée nous a dit qu il y avait une note sur la porte, indiquant d'appeler l'hotel ibis pour avoir la clef, sauf qu il n'y avait pas de mot sur la porte extérieure. Ensuite une seule nuit avait été notée almors que j'en avais payé deux. Et il n'y avait pas d'eau chaude. Un fiasco complet
2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Carolane, London/Lyon

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was NEVER able to check in. Beause I was checking-in late, everyone had gone from the reception. The key was supposedly in the machine near the entrance, and I was never able to retrieve it using the code they gave me. The 'emergency' door bell did not work and I was stuck without a hotel at midnight. Worst experience ever. Highly DON'T recommend this hotel. Check the 'Ace hotel' 5min away, has a 24h reception and super nice staff.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
Chambre très correcte, sanitaires communs inondé donc peu agréables.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Christian

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Numéro de réservation inconnu, impossible d'entrer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Bassou

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Personnels d’accueil désagréable

Personnels d’accueil désagréable, les sanitaires sales. Réveillez par le personnel du nettoyage à 10h alors que le départ de la chambre est fixé pour midi.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

ange

Positief: Personeel en service, comfort kamer
L'accueil a été extrêmement chaleureux mais, et ceci n'est pas dû au personnel qui s'est "plié en quatre" pour nous, les locaux ont "vieilli" et la clim est en panne, ce qui est très embêtant en plein été même si des ventilateurs sont présents. Le propriétaire trouve cela trop cher de la changer. Nous étions venus en juin 2016 et avions gardé un bon souvenir. Le personnel doit être insuffisant pour assurer une propreté parfaite et à tout instant de l'hôtel (Je parle ici des sanitaires car la chambre était propre). En tous cas, chapeau au personnel qui a été très aimable et arrangeant.Je tenais à le souligner! Nous avons quand même assez bien dormi.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel calme.. malgré l autoroute non loin.. Simple a trouvé Chambre étroite mais pour dormi ça va.. Qq salissure au niveau du lit supérieur .. Drap trouvé mais propre..
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Alexandra

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Correct, personnel à l'écoute,

Il vaut mieux téléphoner directement à l’hôtel quand on a une demande spécifique comme une demande pour une chambre PMR, le site Expédia n'en tient pas du tout compte ! je me suis retrouver au 1er sans ascenseur avec un enfant lourdement handicapé Le personnel de l'hôtel a bien géré le problème rapidement et gentillement, à l'écoute du client. proche des axes routiers, mais calme.
5 nachten verbleven in april 2019