Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ryokan Kazenomori





Beoordelingen
9,2 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, SORA) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, SORA)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer (KAZE) laden

Kamer (KAZE)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Een privรฉbadkamer
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, HIKARI) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, HIKARI)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, HOSHI) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, HOSHI)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, UMI) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, UMI)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, MIZU) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, MIZU)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mikunicho Midorigaoka 4-5-16, Sakai, Fukui, 9130048
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Dormy Inn Fukui Natural Hot Springs
Dormy Inn Fukui Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.018 beoordelingen
De prijs is โฌย 71
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 1100 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Kazenomori Sakai
Ryokan Kazenomori Ryokan
Ryokan Kazenomori Ryokan Sakai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Kazenomori
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
yoshimura
Reisde met een groep, Reisde met familie
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshimura
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 โ Uitstekend
ใใ
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใ
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
Akira
Zakenreiziger
6 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akira
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 โ Goed
YUJI
Reisde met familie
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUJI
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 โ Uitstekend
JoonHo
Reisde met familie
23 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆ้ซใงใใ๏ผ
JoonHo
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 โ Goed
kaneyuki
13 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kaneyuki
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
15 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
15 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 aug 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใในใฟใซใธใผใงใใๆ ้คจใงใใ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 โ Goed
yukari
Reisde met familie
6 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yukari
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 โ Uitstekend
Qian, ็ณๅท็
Reisde met familie en kleine kinderen
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Qian
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
SATOSHI
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
้ขจๅใใใ
SATOSHI
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
SATOSHI
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆฐๆใกใใใ้ขจๅ
SATOSHI
3 nachten verbleven in september 2019
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019