Hotel Restaurant Le César

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa en een restaurant in Royat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Restaurant Le César

Twin kamer | Een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi
Voorkant van accommodatie
Terras
Restaurant
Tweepersoonskamer | Badkamer | Gratis toiletartikelen, een haardroger, handdoeken

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Bar
  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoons zetelbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
  • 17 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoons zetelbed en 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Dagelijkse huishoudservice
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Toegang m.b.v. een mobiele sleutel
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Hotel Restaurant Le César ligt in Royat in het stadscentrum. Bezoek enkele lokale bezienswaardigheden, zoals Vercingétorix Statue en Fontaine d'Amboise. Daarnaast kun je ook de plaatselijke attracties, zoals Vulcania en Royatonic een bezoekje brengen. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er op de planning staat bij Pierre de Coubertin Nautisch Stadion of Parc des Sports Marcel Michelin.
Kaart
6 Place Allard, Royat, Puy-de-Dome, 63122

In de buurt

  • Royat Spa - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Place de Jaude - 5 min. rijden - 2.8 km
  • Kathedraal van Clermont-Ferrand - 6 min. rijden - 3.1 km
  • L'Aventure Michelin - 8 min. rijden - 5.2 km
  • Stade Marcel Michelin - 8 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Royat-Chamalières - 6 min. wandelen
  • Clermont-Uni-T2C Tram Stop - 15 min. rijden
  • Clermont-Ferrand (CFE-Internationale luchthaven Clermont-Ferrand - Auvergne) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Casino de Royat - ‬3 min. wandelen
  • ‪La Passerelle - ‬16 min. wandelen
  • Le Lautrec
  • Le Radio
  • ‪Le President - ‬13 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Restaurant Le César

Hotel in het stadscentrum
Dagelijks een gratis receptie, een terras en een droogkuis/wasserijservice vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hotel Restaurant Le César. Neem de tijd om te ontspannen in het wellnesscentrum. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een restaurant.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Vergaderruimtes, een kluis bij de receptie en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Restaurant Le César hebben voorzieningen zoals gratis wifi, geluiddichte muren en gratis kranten.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Arabisch, Engels, Frans, Portugees, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 7 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: EUR 12 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Mobiele toegangssleutel
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 11.30 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 10 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.50 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 12 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
  • Betaald parkeren: EUR 7.00 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, ANCV Chèques-Vacances en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Bij de accommodatie dienen gasten die niet gevaccineerd zijn voor Covid-19 mondmaskers te dragen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Nationale beoordeling

ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL RESTAURANT CESAR Royat
RESTAURANT CESAR Royat
Restaurant Le Cesar Royat
HOTEL RESTAURANT LE CESAR
Hotel Restaurant Le César Hotel
Hotel Restaurant Le César Royat
Hotel Restaurant Le César Hotel Royat

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Restaurant Le César?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Hotel Restaurant Le César voor parkeren?

Parkeren kost EUR 7.00 per dag.

Hoe laat kan ik bij Hotel Restaurant Le César inchecken?

Inchecken kan vanaf: 11.30 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Restaurant Le César uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Restaurant Le César een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Hotel Restaurant Le César?

Dit wellness hotel ligt in het centrum van Royat, vlak bij Royatonic en Royat Spa. Ook Pierre de Coubertin Nautisch Stadion en Vercingétorix Statue liggen op 3 km afstand. Station Royat-Chamalières ligt op 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Restaurant Le César

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 39 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

armando

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Can’t sleep at all!
8 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

JEAN-MARC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Fabienne

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Olivier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Maria

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

GUY

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alexandre

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Marie

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jochen

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Olivier

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mickael

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Youssef

1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Wenceslas Sonny

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Très très bof pour un trois étoiles

Porte de la chambre qui se ferme pas Hygiène à revoir
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Volk

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Noëlla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super sympa

Surtout ne rien changer,
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Thierry

1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alexandre

Negatief: Netheid, personeel en service

voyage professionnel

2 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

HERVICHON

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

CAROLINA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Moussa

Reisde met een groep
Nous étions rendu à Marseille le 23/07/2022, après un excellent séjour passé à Nice, pour visiter les Calanques. Suite à l'impossibilité manifeste d'avoir un hébergement AirBN approprié, nous nous étions rabattu sur la réservation d'hôtel sur Internet. Et nous étions tombé sur le site TRIVAGO où il était indiqué un hôtel situé à 9 km du Centre de Marseille à un prix que nous avions trouvé démocratique pour deux nuitées (entrée le 23/07 et sortie le 25/07/2022). Au cours du processus de réservation en ligne, une demande d'acompte obligatoire est apparue. Que fut notre horrible surprise quand le chauffeur de taxi Uber commandé à notre arrivée à la Gare de Marseille Saint Charles nous avait signalé que l'hôtel, en l'occurrence Hôtel - Bar restaurant Le Cesar, se trouvait à plus de 400 km de Marseille et non à 9 km du centre de cette ville. Il a conseillé de supprimer sans frais notre commande. Nous avions immédiatement appelé l'hôtel ( 33 4 73 35 80 15) une première fois (19:42; 15 secondes) sans succès et une deuxième fois (19:55; 7 minutes) avec un contact fort correct et effectif. Sur la base des explications que nous avions fourni, le commerçant nous avait assuré que notre carte Mastercard ne serait pas débité de l'acompte et que cela n'était donc pas nécessaire de bloquer notre carte. Nous avions suivi ces bons conseils dans la confiance. Toutefois l'hôtel a mangé sa parole en débitant notre carte de 130,00 eur. Une arnaque inacceptable pour nous !
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer

A améliorer

Personnel agréable, mais les services compris ne sont pas présents. (pas de TV, pas de bouchon pour la baignoire,...) D'après leur site internet, l'hôtel a été rénové mais c'est toujours resté à l'ancienne. La situation est bonne pour visiter les volcans et la ville.
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Willy

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Taye, Paris

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel a éviter

Hôtelier désagréable et mal polis me disant que ma réservation n'est pas valable malgré réservation non remboursable sur EXPEDIA.Fr . Il a tenter de me faire payer une chambre plus chère que j'ai refuser. Femme de ménage ouvre la porte de la chambre a 09h30 du matin alors que nous dormirons avec ma compagne. Je vous decommande cet hôtel.
1 nacht verbleven in september 2018