Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel Emilie





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

23 Avenue Emilie, Royan, 17200
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

B&B HOTEL Royan La Palmyre
B&B HOTEL Royan La Palmyre
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 275 beoordelingen
De prijs is € 124
inclusief belastingen en toeslagen
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.05 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 7.00 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 10 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Emilie Royan
Emilie Royan
Hôtel Emilie Hotel
Hôtel Emilie Royan
Hôtel Emilie Hotel Royan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Emilie
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Renald
24 feb 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Renald
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Yann
Zakenreiziger
3 dec 2019
Positief: Netheid
Yann
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
anne-marie
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
anne-marie
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
19 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
laurent
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
laurent
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Pascal
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Pascal
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Abbegail
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abbegail
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
olivier
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
olivier
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Frédéric
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Établissement à recommander
Frédéric
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Philippe
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philippe
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Sylvie
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Génial
Sylvie
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Sylvie
22 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Sylvie
4 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Daniel
8 sep 2018
a recommander sans reserve
Daniel
3 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Jacques
3 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Séjour à Pontaillac
Jacques
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
N, Clermont-Ferrand
2 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bon séjour...
N
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
VANESSA
1 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VANESSA
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
florent
1 sep 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
florent
4 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
frederic
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
frederic
3 nachten verbleven in juli 2018