Hotel Am Kai 334
Bed & breakfast met gratis ontbijt, in de buurt van Ostseestadion
Fotogalerie voor Hotel Am Kai 334





Beoordelingen
8,0 op 10 – 
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer 
Een haardroger 
Een minibar 
Satellietzenders 
Een bureau
Werkplek voor laptop
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer laden

Economy eenpersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer 
Een haardroger 
Een minibar 
Satellietzenders 
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Alter Hafen S 334, Rostock, MV, 18069
Over deze accommodatie
Hotel Am Kai 334
Gelijkaardige accommodaties

Prize by Radisson, Rostock City
Prize by Radisson, Rostock City
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 532 beoordelingen
De prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.70 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.45, per nacht voor gasten van 6 tot 14 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 6 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Diner: EUR 12
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen 
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Am Kai 334 Rostock
Hotel Am Kai 334 Bed & breakfast
Hotel Am Kai 334 Bed & breakfast Rostock
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Am Kai 334
8,0
Zeer goed
8,6
Netheid
7,6
Voorzieningen
8,2
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 aug 2025
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Christoph
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christoph
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Gabriela
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriela
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
heida
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
heida
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Helmut
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helmut
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Wolfgang
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wolfgang
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Regina
Reisde met partner
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Regina
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Aleksandr
Reisde met familie
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aleksandr
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Volker
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Volker
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Janette
Reisde met partner
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Janette
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Bernd
Reisde met partner
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernd
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
C.
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
C.
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Martin
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Maria
11 aug 2025
Maria
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Frank
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Peter
10 aug 2025
Positief: Personeel en service
Peter
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Pedrina
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Pedrina
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Joakim
Reisde met een groep
20 jul 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joakim
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
sue
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sue
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
elin
17 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Helt ok
elin
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Gitte
16 jul 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikke specielt hyggeligt hotel
Gitte
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Olaf Bernd
11 jul 2025
Olaf Bernd
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
marco
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
marco
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Martin
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Catrin
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catrin
1 nacht verbleven in juni 2025








