Hotel Montmar
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Strand van Roses
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Carretera Mas Oliva 14, Roses, 17480
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Ciutadella
Hotel Ciutadella
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 392 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 6 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 8.50 per nacht
- Toeslag voor babybed: EUR 6.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Montmar Roses
Montmar Roses
Hotel Hotel Montmar Roses
Roses Hotel Montmar Hotel
Hotel Hotel Montmar
Montmar
Hotel Montmar Hotel
Hotel Montmar Roses
Hotel Montmar Hotel Roses
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Montmar
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
daniel
Reisde met partner
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
daniel
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Georges
19 jun 2025
Georges
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Michel
29 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une nuit à Rosas
Michel
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
OLIVIER
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vraiment top
OLIVIER
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Martine
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martine
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Stella
22 mrt 2025
Stella
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Gerard
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerard
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Miquel
Reisde met een groep
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miquel
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
John
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rudiger
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rudiger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ERIC
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel parfait
ERIC
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Heike
Reisde met partner
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heike
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
HELENE
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HELENE
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Felix
29 nov 2024
Felix
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ignasi
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ignasi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Christian
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Jeremy
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeremy
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Richard
Reisde met familie
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Dennis
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dennis
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
patricia
28 sep 2024
patricia
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jerome
26 sep 2024
Jerome
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Denis
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denis
7 nachten verbleven in september 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotel Rosamar Garden Resort
- Hotel Rosamar & Spa
- Hotel Samba
- Gran Garbi Hotel
- H10 Salou Princess
- Almadraba Park Hotel
- Anabel Hotel
- Hotel Helios Lloret
- H10 Marina Barcelona
- Golden Port Salou & Spa
- Olympus Palace
- Alba Seleqtta
- Hotel Roger de Flor Seleqtta
- Hotel Xaine Park
- L'Azure Hotel
- Lamaro Hotel
- ALEGRIA Plaza Paris
- Prestige Victoria Hotel
- htop Platja Park
- Hotel Vincci Gala
- Catalonia Rigoletto Hotel
- Rialto
- Guitart Central Park Aqua Resort
- Hotel Garbi Millenni
- Hotel Prestige Sant Marc
- H10 Vintage Salou - Adults Only
- htop Royal Star & SPA
- Holiday Inn Express Barcelona City 22@ by IHG
- Hotel Best Oasis Park
- Hotel Best Aranea