Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Major





Geniet van een wasserij, een bar en een 24-uurs businesscentrum bij Hotel Major. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een restaurant.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Suite laden

Suite
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

via Pietro Micca 19/c, Ronchi dei Legionari, GO, 34077
Over deze accommodatie
Hotel Major
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Registratienummer van de accommodatie IT031016A1MFHWCAI9
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Major
Hotel Major Ronchi dei Legionari
Major Ronchi dei Legionari
Hotel Major Hotel
Hotel Major Ronchi dei Legionari
Hotel Major Hotel Ronchi dei Legionari
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Major
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Marcel, Maashees
7 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
efficiënt hotel voor zakenreiziger,
Marcel
10/10 – Uitstekend
Richard, Amersfoort
16 aug 2010
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel 40 minuten rijden vanaf Triest
Richard
8/10 – Goed
S, Alphen NB
11 jun 2009
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel
S
10/10 – Uitstekend
Santiago, GUAPILES
Reisde met familie
25 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Santiago
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
San
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
San
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Samantha Jane
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samantha Jane
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Ronald
20 jul 2025
Ronald
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
TIZIANA
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TIZIANA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Georgeta
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un super bel hôtel
Georgeta
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marylouise
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marylouise
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Karen
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sabahat, Sterling
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabahat
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Karl, Salzburg
22 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karl
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Leonardo
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Giuseppe
Zakenreiziger
16 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Giuseppe
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Thomas
Reisde met partner
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Giorgio
Zakenreiziger, Reisde met familie
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giorgio
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Annalisa
Reisde met familie
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annalisa
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nestor
Reisde met familie
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nestor
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Julian
Zakenreiziger
26 jan 2025
Positief: Comfort kamer
Julian
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
24 jan 2025
Ben
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Alessandra
Zakenreiziger
8 jan 2025
Positief: Comfort kamer
Alessandra
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Michelangelo
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelangelo
7 nachten verbleven in december 2024