Martin's Manoir
Hotel aan het meer van Rixensart met gratis parkeerplaatsen
Fotogalerie voor Martin's Manoir





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 130
inclusief belastingen en toeslagen
26 dec - 27 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Designer toiletartikelen
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Avenue Hoover 8, Rixensart, 1332
Over deze accommodatie
Martin's Manoir
Gelijkaardige accommodaties

Martin's Château du Lac
Martin's Château du Lac
- Zwembad
- Bubbelbad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 481 beoordelingen
De prijs is € 133
inclusief belastingen en toeslagen
26 dec - 27 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.48 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 30 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 30 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden, verrijdbare/extra bedden en parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Martin's Manoir Hotel Genval
Martin's Manoir Hotel
Martin's Manoir Genval
Martin S Manoir
Martin's Manoir Hotel Rixensart
Martin's Manoir Rixensart
Martin's Manoir Hotel
Martin's Manoir Rixensart
Martin's Manoir Hotel Rixensart
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Martin's Manoir
9,0
Fantastisch
8,8
Netheid
9,6
Locatie
9,0
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Didier
Reisde met partner
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didier
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Didier
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Didier
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Dorinda
8 mei 2023
Dorinda
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rustig verblijf in luxejachtpaviljoen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Arne
23 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable, stylish, handy location
Arne
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Camilla
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in rustige omgeving
Camilla
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Henk, Breda
27 okt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Henk
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Raphael
13 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raphael
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
PAUL
16 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PAUL
1 nacht verbleven in juli 2018
4/10 – Matig
Tom, worcs
17 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tom
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Philippe
21 sep 2025
Philippe
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon sejour
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jared
27 jan 2025
Jared
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
michael
Zakenreiziger
15 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
michael
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Mastercard
Reisde met een groep
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Mastercard
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Stéphane
Zakenreiziger
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mon beau manoir
Stéphane
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful surroundings
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Svetlana
Reisde met familie
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Svetlana
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Dominique
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dominique
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
william
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
william
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Philippe
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un peu déçus
Philippe
1 nacht verbleven in maart 2024








