Trieste Hotel
Hotel met een koffiebar/café, op wandelafstand van Strand van Rimini
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Trieste, 4, Rimini, Emilia-Romagna, 47900
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Acquazzurra
Hotel Acquazzurra
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 4.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 14 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 8 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 15 per dag
- Toeslag voor babybed: EUR 20 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 30 per nacht
- Het tarief voor faciliteiten is inclusief gebruik van de spa
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Trieste Rimini
Trieste Rimini
Hotel Trieste
Trieste Hotel Hotel
Trieste Hotel Rimini
Trieste Hotel Hotel Rimini
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Trieste Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Simone
Zakenreiziger
23 jan 2020
Simone
5 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Ted, New York
Zakenreiziger, Reisde met familie
20 jan 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ted
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Edoardo
Zakenreiziger
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edoardo
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
leo
Reisde met een groep
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leo
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Marina
Reisde met familie
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marina
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Julienne
Reisde met familie
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julienne
5 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner, Reisde met familie
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Andrea, Reggio Emilia
Reisde met familie en kleine kinderen
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
egidio, padova
Reisde met partner
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
egidio
7 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Manu
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
22 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Manu
7 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Personale poco competente
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Lars
26 jul 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lars
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Elias
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elias
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Positief: Personeel en service
3 stelle si, ma non 4
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotels met restaurant in Haspengouw
- Riad Kbour & Chou
- D'Andrea Mare Beach Hotel – All Inclusive
- 5-sterrenhotels in Costa Brava
- Blue Dreams Resort-Ultra All Inclusive
- Hotel Acquamarina
- NH Den Haag
- Cala San Miguel Ibiza Resort, Curio Collection by Hilton
- GuestHouse Hotel Kaatsheuvel
- Hotels in Aix-les-Bains
- Holiday Inn Express Oberhausen by IHG
- Bikini Island & Mountain Hotel Port de Sóller - Adults Only
- Alcudia Beach Apartments
- The Social Hub Bologna
- Oxygen Lifestyle Hotel
- NH Eindhoven Conference Centre Koningshof
- Best Western Plus Tower Hotel Bologna
- Hotels met restaurant in Watou
Pakketten
Vakantiehuizen