ASTON HOTEL RIGA
Luxe hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor ASTON HOTEL RIGA





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Junior kamer laden

Junior kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hampton By Hilton Riga Airport
Riga
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 425 beoordelingen
De prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
16 dec - 17 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

48/50 Brivibas iela, Riga, 1011
Over deze accommodatie
ASTON HOTEL RIGA
Gelijkaardige accommodaties

Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, Riga
Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, Riga
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 25 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 30 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Betaald parkeren (beveiligd): EUR 10 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Registratienummer van de accommodatie 40003512913
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 01 oktober tot 01 mei.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Letland. Deze accommodatie is beoordeeld met 4 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 4,5.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ASTON HOTEL RIGA
9,2
Fantastisch
10
Netheid
9,4
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hanna
Reisde met partner
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hanna
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Robert
23 jul 2025
Robert
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Renate
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renate
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
ANDRES
Reisde met partner
2 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ANDRES
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Donna Elizabeth
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Donna Elizabeth
4 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Nao
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nao
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ben
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gerardo, San Antonio
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerardo
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dong
27 mei 2025
Dong
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dan
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bra läge.
Dan
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sabine
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sabine
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Alise
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alise
12 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
RENATO
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RENATO
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Luke
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luke
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jess
17 mrt 2025
Jess
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ekrem
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ekrem
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Mateusz
Zakenreiziger
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
So so
Mateusz
4 nachten verbleven in januari 2025











