Aston Inn Rembang
Hotel met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad in Rembang
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aston Inn Rembang





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
16 jul - 17 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (Suite) laden

Kamer (Suite)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Alle foto's voor Suite Room laden

Suite Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jendral Sudirman No. 8, Rembang, CENTRAL JAVA, 59211
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Pollos Hotel & Gallery Rembang
Pollos Hotel & Gallery Rembang
- Gratis wifi
- Restaurant
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 50000 voor volwassenen en IDR 30000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Favehotel Rembang Hotel
Favehotel Rembang
Favehotel Rembang
Aston Inn Rembang Hotel
Aston Inn Rembang Rembang
Aston Inn Rembang Hotel Rembang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aston Inn Rembang
Beoordelingen
7,2
Goed
6,6/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 sep 2024
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Alfa
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alfa
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
sherly
27 dec 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sherly
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Wildan
20 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service
Wildan
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Suprapto
21 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suprapto
1 nacht verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
name, tokyo
23 dec 2017
コスパの良いホテル
name
2 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Yudy Dwi
3 jul 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Not hot water, tea, sugar, coffe in room
Yudy Dwi
1 nacht verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 jun 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
PT. Hidup Baru
15 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PT. Hidup Baru
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good locations and WIFI but not others
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Megawati
11 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Megawati
2/10 – Ontzettend slecht
Budi Muliawan
6 jan 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Budi Muliawan
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 sep 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bersih n nyaman
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Budi Santoso
14 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort, good location
Budi Santoso
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 sep 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
no other options
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Ibnu
14 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ibnu
8/10 – Goed
Hendra, Sidoarjo Jawa Timur
9 jul 2016
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Satu-satunya Hotel bintang 3 dikota Rembang Jateng



Hendra
4/10 – Matig
Punlaporn, Thailand
21 mei 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
If I have another choice surely will not back to t
Punlaporn
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 jan 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten