Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Leonardo Boutique Hotel Rehovot





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 152
13 sep - 14 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een ligbad
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een ligbad
Alle foto's voor Club kamer laden

Club kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Een ligbad
Superior Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2 Oppenheimer Street, Rehovot, 76701
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Leonardo Boutique Rehovot
Hotel Leonardo Rehovot
Hotel Rehovot
Leonardo Boutique Hotel Rehovot
Leonardo Boutique Rehovot
Leonardo Boutique Rehovot Hotel
Leonardo Hotel Rehovot
Leonardo Rehovot
Leonardo Rehovot Hotel
Rehovot Leonardo Hotel
Leonardo Rehovot Rehovot
Leonardo Boutique Hotel Rehovot Hotel
Leonardo Boutique Hotel Rehovot Rehovot
Leonardo Boutique Hotel Rehovot Hotel Rehovot
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Leonardo Boutique Hotel Rehovot
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 dec 2019
7 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Daan
7 apr 2019
Positief: Personeel en service
Daan
5 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
金魚, 日本
7 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel
金魚
2/10 – Ontzettend slecht
Henrik
Reisde met familie
14 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Has no Control over Price and quality
Henrik
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Henrik
Reisde met familie
6 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exstremely disappointing
Henrik
11 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Leonard
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leonard
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Bruno
Reisde met familie
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay
Bruno
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
9 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
igor
13 jan 2025
igor
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Celal
Zakenreiziger
29 okt 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Celal
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Farida, Arlington
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Farida
7 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Shahar
14 jun 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. Poor air conditioning. Poor security
Shahar
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Stacy
Zakenreiziger
12 jun 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stacy
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Samuel
Zakenreiziger
5 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samuel
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Samuel
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samuel
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Aaron
25 feb 2024
Aaron
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
J
Reisde met familie
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J
7 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Jorge
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buenísimo y muy bien comunicado
Jorge
5 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jorge
12 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo perfecto
Jorge
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
FABRICE
Zakenreiziger
11 jul 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
moyen. pas pour des voyages d'affaires
FABRICE
4 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
haedong
9 jul 2023
haedong
7 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Simon
Reisde met familie
18 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Sebastian
8 jun 2023
Sebastian
2 nachten verbleven in juni 2023