The b Ranong Trend Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad in Ranong
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The b Ranong Trend Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

295/1-2 Ruangrat Rd. Kaoniwet, Ranong, 85000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Baan Yamoo Ranong
Baan Yamoo Ranong
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 10 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer THB 100 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 200 per persoon (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: THB 100 (enkele reis), (van 5 tot 12 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: THB 570 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
b Ranong Trend Hotel
b Trend Hotel
b Ranong Trend
The b Ranong Trend Hotel Hotel
The b Ranong Trend Hotel Ranong
The b Ranong Trend Hotel Hotel Ranong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The b Ranong Trend Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
7 mrt 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Gunter
31 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Gunter
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
PAUL
Reisde met partner
25 mrt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
PAUL
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
PAUL
Reisde met partner
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PAUL
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Julia kim
26 jul 2024
Julia kim
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
PAUL
Reisde met partner
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
PAUL
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Pagkapol
26 feb 2024
Pagkapol
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
PAUL
Reisde met partner
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PAUL
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
abdul rahman
Reisde met een groep
27 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
abdul rahman
2 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
ANDREW
12 dec 2023
ANDREW
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
PAUL
2 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PAUL
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Gisela
23 nov 2023
Gisela
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
PAUL
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PAUL
1 nacht verbleven in november 2023
4/10 – Matig
clement
30 okt 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clement
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
PAUL
Reisde met partner
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PAUL
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
PAUL
Reisde met partner
14 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
PAUL
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
PAUL
Reisde met partner
3 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PAUL
1 nacht verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 dec 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Olivier
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice property, good value for money
Olivier
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Inka
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Empfehlenswert
Inka
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Jani Kosonen
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jani Kosonen
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jan 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
huang hsi
3 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
huang hsi
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Yonlada
3 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer