Bizz The Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum bij het shoppingcenter in Rajkot met gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Bizz The Hotel

Suite | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Exterieur
Premium kamer | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
13 aug - 14 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Business kamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Televisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 31 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Premium kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 29 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Business Twin kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Televisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Dr. Yagnik Road, Rajkot, Gujarat, 360001

In de buurt

  • Funworld Rajkot - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Madhavrao Scindia Cricket Ground - 2 min. rijden - 1.4 km
  • ISKCON Rajkot, Sri Sri Radha Neelmadhav Dham - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Ranjit Vilas Palace - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Reliance Mega Mall - 4 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Bhaktinagar Station - 8 min. rijden
  • Internationale luchthaven Rajkot (HSR) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪Shiv Icecream and Fastfood - ‬11 min. wandelen
  • ‪Senso - The Imperial Palace - ‬2 min. wandelen
  • ‪Tea Post - ‬5 min. wandelen
  • ‪Sonali Restaurant - ‬4 min. wandelen
  • ‪Senso - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Bizz The Hotel

Hotel met een chique stijl bij een winkelcentrum
Bij Bizz The Hotel zijn er de volgende voorzieningen: dagelijks een gratis receptie, een shoppingcenter ter plaatse en een koffiebar/café. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Reflexion, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van een kindermenu. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Gratis vervoer van/naar het busstation, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Huwelijksservices, een kluis bij de receptie en een vergaderruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden veel comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met satellietzenders
  • Een privékok, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilators

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar het treinstation
  • Treinstationshuttle op verzoek
  • Gratis shuttleservice van/naar het busstation
  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis beveiligd, onoverdekt valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een carport

Eten en drinken

  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Reflexion

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimte

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2013
  • Koloniale architectuur
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Chef-kokservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 10.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Let op: Deze accommodatie accepteert geen PAN-kaarten als identificatiebewijs.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 2360 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Btw-nr. - 24AADCS0850N1ZA
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm en Amazon Pay
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bizz Hotel Rajkot
Bizz Hotel
Bizz Rajkot
Bizz The Hotel Hotel
Bizz The Hotel Rajkot
Bizz The Hotel Hotel Rajkot

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Bizz The Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Bizz The Hotel?

Vandaag, 27 jul. 2025, kost een verblijf bij Bizz The Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 13 aug. 2025 min. € 45,25, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Bizz The Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Bizz The Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 10.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Bizz The Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Bizz The Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 2360 per voertuig.

Waar staat Bizz The Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van Rajkot, op 15 minuten wandelen van Funworld Rajkot, Madhavrao Scindia Cricket Ground en Jagat Mandir. Ook Mahatma Gandhi Museum en Watson Museum liggen op 2 km afstand. Bhaktinagar Station ligt op 24 minuten wandelen.

Beoordelingen over Bizz The Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 41 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Vibhakar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice place Bizz

Good clean place.Nice restaurants with good food.Nice buffet breakfast but could be improved by adding more continental food items like scrambled eggs,boiled eggs,bacon.But overall not bad.Staff communication in english is below par.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Dhiren

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay, only criticism is the service level in the restaurant. Two menus for 12 people is not great, lack of understanding of english and drinks brought out to table after food is served.
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Vipul

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Minnal

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, hotel is ok. Wifi is really bad. If you need a base then its brilliant. Food in the restaurant is phenomenal the breakfast is ok.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

jaswanti

3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Rohan

2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Situl

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Pradeep

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

bhupendrakumar

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Dilipkumar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed the stay . Good Facilities . Clean room . Good staff
8 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jesal

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst hotel in Rajkot, don’t stay here

It was one of the worst experiences ever The air conditioning wasn’t functioning The hotel staff was extremely rude
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice spacious clean room
3 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Rashmikant

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right from start the staff were cold and unwelcoming The way the hotel is built is rounding of rooms and open up to 1st floor where the restaurant is located so any noise created come through to all the rooms. When we had stayed on our first visit and requested that none of our party should be located there and found half of our party had been put into 2nd floors We had so many problems with rooms my office chair was broken very old and was not stable We had electric cut out for 24 hours and took that long to sort out the issues We found that staff members would talk above when people were on the phone Taken very long time for breakfast omelette when arrived was very cold. We made the complaint to people and nothing happened or hotel offered us anything As we had 7 rooms booked and as we had paid so we could not move to another hotel but found that other people found the same issues and moved to another hotel
4 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Mukundray

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good staff Good service

Very good, pleased with service
2 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Chandni

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We've stayed at this property numerous times from 2021 - very recently in April-May 2024. The hotel started off really well with all aspects: Hygiene, food options, property maintenance, room facilities. We were very impressed in 2021 and were certain that this would be our go to Hotel in Rajkot for all future visits. Unfortunately our most recent experience wasn't pleasant. The room was dirty, when we checked in our first room: the window was blocked out with some cardboard, the bed was not clean there was hair everywhere. I asked to change the room and the request was accomodated but the rooms in general need to be maintained. The bedding also needs to be kept up to standards. The bathroom taps were flakey (they would work but would be difficult to shut and would need a lot of force otherwise they would just leak the whole day), there was a bit of an unpleasant smell in the bathroom too. Overall the location of this hotel is perfect but if the property is not maintained then it'll not be somewhere we return. Pretty sad but this is the truth. Requires immediate attention.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jay

1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Mitesh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is great, easy access to most uarts if Rajkot.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mitesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were accommodating and friendly. Promptly acted on requests.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Jayesh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Naina

3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Juraj

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Paul

3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

VIPIN

3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Anil

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

manish

1 nacht verbleven in januari 2024